کدخبر: ۳۱۷۵۷
تاریخ خبر:

قتل زن جوان به دست شوهرش با اجیر کردن دو مرد افغان!

قاتلان اجاره ای افغان گفتند : کارمان این است که پول می‌گیریم و آدم می‌کشیم

قتل زن جوان به دست شوهرش با اجیر کردن دو مرد افغان!

سایت خبری پنجره؛ اوایل بهمن ماه سال گذشته، پرونده‌ای جنایی توجه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران را جلب کرد؛ جسد زنی میانسال در اتاق خواب خانه‌اش با روسری خفه شده بود. در پی تماس همسایه‌ای با پلیس 110 تهران، تیم تحقیقات جنایی وارد عمل شد و بررسی‌ها نشان داد که هشت ساعت از مرگ زن گذشته است.

با تحقیقات اولیه، شوهر مقتول که کارمند بانک بود، به خانه آمد و گفت: "همسرم جواب تماس‌هایم را نمی‌داد، از زن همسایه خواستم به خانه‌مان سر بزند." اما پس از بازجویی‌های متعدد، شوهر مقتول اعتراف کرد که با اجیر کردن دو مرد افغان، نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده است. او از خستگی از زیاده‌خواهی همسرش گفت و توضیح داد که این دو مرد قاتل را برای این کار اجیر کرده است.

کارآگاهان دریافتند که این زوج با سه فرزند خود زندگی می‌کردند و در زمان قتل، فرزندان در مدرسه و شوهر سر کار بود. اختلافات این زوج به حدی رسیده بود که حتی یک بار طلاق گرفته و دوباره به خاطر فرزندان ازدواج کرده بودند. در نهایت، شوهر به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد.

تحقیقات نشان داد که شوهر مقتول به دنبال آدمکش برای قتل همسرش بود و دو مرد افغان را که خلافکار بودند، برای این کار انتخاب کرد. در روز قتل، این دو مرد با استفاده از کلیدی که شوهر مقتول به آنها داده بود، وارد خانه شده و زن را با روسری خفه کردند.

در پی اعترافات شوهر و همکارش که دو مرد افغان را معرفی کرده بود، این دو نفر نیز دستگیر شدند. بررسی‌ها نشان داد که آنها گورکن بوده و به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند. این دو قاتل در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرده و جزئیات قتل را شرح دادند.

در نهایت، چهار متهم پرونده در بازداشت ماندند و تحقیقات از آنها ادامه یافت. بازپرس موسی رضازاده دستور داد تحقیقات بیشتری درباره ادعاهای جدید انجام شود و پرونده‌های قتل یک یا دو سال اخیر که قاتل آنها شناسایی نشده‌ است، مورد بررسی دقیق‌تری قرار گیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی