کدخبر: ۳۱۸۱۲
تاریخ خبر:

پایان شایعات؛ رئیس باشگاه الوصل رامین رضاییان را تکذیب کرد!

​با وجود شایعات متعدد در مورد انتقال رامین رضاییان به الوصل، رئیس باشگاه اماراتی به طور رسمی اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته‌اند. این اعلامیه می‌تواند به بحث‌های فراوانی که درباره آینده این مدافع راست سپاهان مطرح شده بود، پایان دهد.

پایان شایعات؛ رئیس باشگاه الوصل رامین رضاییان را تکذیب کرد!

فصل نقل و انتقالات همواره با بازارگرمی‌های فراوانی همراه است. برخی بازیکنان بدون داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر، با انتشار اخبار مختلف تلاش می‌کنند تا قراردادهای بهتری از تیم‌های فعلی خود بگیرند. رامین رضاییان نیز از جمله این بازیکنان است که شایعات متعددی درباره آینده‌اش منتشر شده است.

جدایی رضاییان از سپاهان و شایعات انتقال

پس از پایان جام حذفی، رامین رضاییان اعلام کرد که از سپاهان جدا می‌شود و به دنبال تیم جدیدی است. حتی بحث حضور او در استقلال و پرسپولیس نیز مطرح شد اما هیچ‌کدام از این اخبار به صورت رسمی تأیید نشد. در همین زمان، شایعه پیوستن رضاییان به الوصل به شدت قوت گرفت و بسیاری معتقد بودند که او فصل آینده را در ادنوک لیگ سپری خواهد کرد.

گفت‌وگو با رئیس باشگاه الوصل

برای بررسی صحت این شایعه‌ها، ایرنا با احمد التنایجی، رئیس باشگاه الوصل تماس گرفت. التنایجی اظهار داشت: «نه، مذاکره‌ای صورت نگرفته و این اخبار درست نیست.»

پایان شایعه‌ها

با توجه به اظهار نظر رئیس باشگاه الوصل، باید پرونده حضور رامین رضاییان در این باشگاه اماراتی را بست. این به آن معناست که رضاییان نمی‌تواند در مذاکره با باشگاه‌های مختلف از پیشنهاد الوصل صحبت کند و از این طریق مبلغ قرارداد خود را بالاتر ببرد.

این اعلام از سوی باشگاه الوصل می‌تواند به شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به آینده رامین رضاییان پایان دهد و هواداران فوتبال ایران و باشگاه‌های علاقه‌مند را از واقعیت مطلع کند. اکنون باید دید که این مدافع راست سپاهان چه تصمیمی برای آینده حرفه‌ای خود خواهد گرفت و به کدام تیم خواهد پیوست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی