کدخبر: ۲۸۴۰۴
تاریخ خبر:

بادامکی: ما برای امور روزمره‌مان هم مشکل داشتیم

حسین بادامکی که به عنوان بازیکن پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر شده بود این مهم را در نقش معاون اجرایی باشگاه نیز تجربه کرد.

بادامکی: ما برای امور روزمره‌مان هم مشکل داشتیم

به گزارش پایگاه خبری پنجره به نقل از ورزش سه، حسین بادامکی که یکی از بازیکنان باسابقه تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید دور از حاشیه به عنوان معاون اجرایی باشگاه یکی دو ماه قبل از نیم فصل به بدنه اجرایی باشگاه محبوبش پیوست و در  قهرمانی و موفقیت تازه این باشگاه سهیم بود.

با بادامکی درباره قهرمانی و اتفاقاتش گپ زدیم که می‌خوانید:

از قهرمانی بگو. فصل پرچالشی داشتید و مشکلات هم زیاد بود اما پایانش خوش بود.

خب بالاخره فصل سختی بود. من از یکی دو ماه قبل از نیم فصل اضافه شدم اما بعد از نیم فصل با جدا شدن آقا یحیی با چالش بزرگی مواجه شدیم. انتخاب اوسمار هم هجمه‌ها و انتقادات زیادی برایمان داشت و شرایط سخت‌تر هم شد اما خدا کمک کرد و با توجه به بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داشتیم و نفرات خوبی که اضافه شدند شرایط خوب پیش رفت.

انتخاب اوسمار تصمیم بسیار سختی بود و می‌توانست چالش‌های دشواری به دنبال داشته باشد.

قطعا همین‌طور است. هر وقت تغییری رخ می‌دهد این چالش‌ها وجود دارد به‌خصوص که ایشان جایگزین آقای گل‌محمدی شد که زحمات زیادی کشیده و افتخارات بسیاری به دست آورده بود اما منطقی‌ترین کار ادامه راه با اوسمار بود. البته ما در آن مقطع با مربیان زیادی صحبت کردیم و به دو نفر هم خیلی نزدیک به توافق بودیم اما ریسک بود و مثل هندوانه دربسته می‌ماند. شاید هر مربی دیگری می‌آمد با تیم و فضای فوتبال ایران آشنا نبود ضمن اینکه شرایط فنی بچه‌های ما را نمی‌دانست و البته با سختی کار در پرسپولیس آشنا نبود. به همین خاطر شروع کار با یک مربی جدید ریسک بزرگی به حساب می‌آمد و منطقی و عقلانی بود که خدا را شکر با حمایت هیئت مدیره و تصمیم مدیریت باشگاه نتیجه داد و در ادامه هم هواداران حمایت کردند.

آقای درویش هم تصمیم بزرگی گرفت و با اینکه موقعیت خودش هم در مقاطعی به خطر افتاد اما پای تصمیمش ماند.

بله، به نظرم تصمیم آقای درویش برای سرمربیگری اوسمار در نیم فصل تصمیم شجاعانه‌ای بود. همیشه مخالف جریان آب شنا کردن دشوار است اما آقای درویش خیلی خوب پای تصمیمش ایستاد و اوسمار هم به بهترین نحو ممکن جواب داد. به نظرم ترکیب خوبی در باشگاه تشکیل شد. البته باید به نقش هیئت مدیره هم در این تصمیمات شجاعانه اشاره کنم. آنها هم واقعا یار بودند کنار آقای درویش زحمت کشیدند که باید از آنها هم تشکر کنم و خداقوت بگویم. امیدوارم فصل بعد با برنامه‌ریزی بهتر، تاکید می‌کنم برنامه‌ریزی بهتر چون خیلی خیلی مهم است  و امکانات بهتر شرایط راحت‌تری برای نتیجه‌گیری فراهم کنیم چه از نظر امکانات سخت‌افزاری، چه پزشکی و زیرساختی تا بازیکنان با فراغ بال در زمین بازی کنند. به نظر من شرایط فعلی و امکانات الان در حد نام بزرگ پرسپولیس نیست و باید شرایط خیلی بهتر شود.

چالش‌های مالی هم در طول فصل کار را برایتان سخت کرده بود.

واقعا خیلی سخت بود. تا قبل از اینکه اسپانسرها اضافه شوند واقعا ما برای امور روزمره‌مان هم مشکل داشتیم و اصلا شرایط مناسب نبود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها