خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۲۰۴
تاریخ خبر:

فهرست برندهای پوشاک قاچاق اعلام شد؛ از آدیدادس و زارا تا گوچی و دولچه گابانا

ستاد مبارزه با قاچاق کالا لیستی از برندهای پوشاک قاچاق را منتشر کرده است که در این لیست عمده برندهای مشهور لباس دیده می‌شود.

فهرست برندهای پوشاک قاچاق اعلام شد؛ از آدیدادس و زارا تا گوچی و دولچه گابانا

ستاد مبارزه با قاچاق کالا فهرستی از برندهای پوشاک که به صورت قاچاق در بازار هستند را منتشر کرده است. بر اساس این لیست، اکثر پوشاک‌ها با برندهای شناخته شده جهانی در ایران به صورت قاچاق وارد شده‌اند. بررسی این لیست نشان می‌دهد که تقریبا هر نوع پوشاک خارجی در بازار ایران قاچاق است.

به گزارش تسنیم، دبیر اتحادیه تولید و صادرات پوشاک و نساجی با اعلام اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا لیست جدید نشان های تجاری موجود در بازار که قاچاق هستند را منتشر کرده است، گفت:طرح برخورد با این برندهای قاچاق طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

سعید غدیری با اشاره به اینکه فعلاً طرح مبارزه با پوشاک متوقف شده است، گفت:در طرح جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا تمهیدات جدیدی برای مبارزه با فروش و عرضه پوشاک قاچاق به کار گرفته شده است به نحوی که هر کالای فاقد کدشناسه قاچاق محسوب می شود.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات پوشاک و نساجی، افزود: علاوه بر این ستاد مبارزه با قاچاق کالا لیست جدید نشان های تجاری موجود در بازار که قاچاق هستند را منتشر کرده تا مردم نسبت به این کالاها اطلاع داشته باشند. البته طرح برخورد با این برندهای قاچاق طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

قاچاق پوشاک

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها