خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۸۶۴
تاریخ خبر:

سومین مرحله فروش سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می‌شود

سومین مرحله از عرضه خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو شهریور ماه آغاز می‌شود.

سومین مرحله فروش سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می‌شود

زمان آغاز مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه خودرو مشخص شد. بر این اساس متقاضیان شرکت در این مرحله می‌توانند در شهریور ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به این سامانه اقدام به خرید کنند. البته تا این لحظه مشخص نشده که بازه زمانی این طرح دقیقاً در چه روزهایی خواهد بود.

به گزارش اکوایران، با این حال گستردگی این دوره به اندازه مراحل اول و دوم نیست و اولویت ثبت‌نام با متقاضیان مرحله دوم است که از «تخصیص خودرو» جای ماندند.

آن‌طور که اکوایران به نقل از مدیر سامانه یکپارچه نوشته: متقاضیانی که در نوبت دوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه، در هنگام ثبت‌نام با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند، شهریور ۱۴۰۲ تعیین تکلیف می‌شوند.

بر اساس اعلام مهدی تقدسی این متقاضیان می‌توانند در آخرین ماه از فصل تابستان در بازه زمانی که از سوی وزارت صمت اطلاع‌رسانی می‌شود با مراجعه به سامانه نسبت به ویرایش خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

تقدسی این خبر را هم برای دارندگان خودروهای فرسوده و همچنین مادران دارای دو فرزند داشت که این دو دسته از متقاضیان با اولویت نسبت به متقاضیان طرح عادی، امسال خودروهایشان را تحویل خواهند گرفت. البته امکان ویرایش خودرو برای سایر متقاضیان نیز در آخرین ماه از سال ۱۴۰۲ مهیا خواهد شد، اما اولویت با آن دسته از متقاضیانی است که خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده است.

وی با اشاره به زمان اجرای مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو، توضیح داد: پس از پایان تخصیص خودرو و ویرایش آن در شهریور، زمان‌بندی برای اجرای مرحله سوم فروش خودرو اعلام می‌شود. اکنون طبق زمان‌بندی خودروسازان، هر خودروی ثبت‌نامی به ترتیب به متقاضیان تحویل داده می‌شود و تعهد معوقی ندارند.

بنابراین طبق سخنان مدیر سامانه یکپارچه در شهریور امسال تمام متقاضیانی که در مرحله دوم اقدام به نام‌نویسی کردند می توانند از فرصت مجدد برای تغییر خودروی درخواستی و همچنین جلو انداختن زمان تحویل خودرو از شرکت سازنده اقدام کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها