خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۳
تاریخ خبر:

قیمت آپارتمان در مرکز شهر + جدول قیمت

درخصوص وضعیت بازار در منطقه 6، برخی مشاوران املاک می‌گویند فروش واحد مسکونی در منطقه ۶ در حال حاضر پایین‌تر از حد انتظار است و در وضعیت خوبی قرار ندارد و علت به وجود آمدن آن با نوسان و افزایش قیمت دلار ارتباط دارد.

قیمت آپارتمان در مرکز شهر + جدول قیمت

بررسی‌های اکو ایران از آخرین وضعیت بازار معاملات منطقه ۶ که به دلیل دسترسی به خیابان انقلاب و بزرگراه‌های همت، مدرس و چمران یکی از مناطق محبوب برای خریداران است نشان می‌دهد که با ۵ میلیارد تومان می توانند به راحتی آپارتمانی با متراژ بالای ۸۰ متر مربع  در یکی از محلات پر مخاطب خریداری کنند.

 بر اساس آمار بانک مرکزی، سطح متوسط قیمت آپارتمان این منطقه در مهرماه حدود ۵۹ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان بوده اما بررسی لیست فایل های پیشنهادی فروش نشانی دهدمتوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در برخی محله‌ها مانند امیرآباد به ۷۰ میلیون و در یوسف‌آباد به ۷۴ میلیون تومان هم می‌رسد.

به این ترتیب، متقاضیان خرید آپارتمان در منطقه ۶، برای خرید یک واحد مسکونی ۷۰ متری در این منطقه، باید بودجه‌‌‌ای حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشند.

البته هم‌اکنون در محدوده ولیعصر که یکی از محله‌های محبوب منطقه ۶ است متوسط قیمت‌های پیشنهادی گاهی کم‌تر از متوسط قیمت اعلام شده در این منطقه است و براساس فایل های پیشنهادی فروش که در سایت های خرید و فروش آنلاین عرضه شده اند  متوسط قیمت هر مترمربع در ولیعصر ۵۵ میلیون تومان است و بر این اساس، برای خرید یک خانه ۷۰ متری در ولیعصر، ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان نیاز است.

درخصوص وضعیت بازار در منطقه ۶، برخی مشاوران املاک می‌گویند فروش واحد مسکونی در منطقه ۶ در حال حاضر پایین‌تر از حد انتظار است و در وضعیت خوبی قرار ندارد و علت به وجود آمدن آن با نوسان و افزایش قیمت دلار ارتباط دارد.

لیست آپارتمان های فروشی در مرکز تهران

محله

متراژ

سن بنا

قیمت کل

ولیعصر

۱۲۵

۳۰

۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون

یوسف آباد

۱۲۰

نوساز

۱۲ میلیارد

امیرآباد

۸۳

۳۰

۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون

امیرآباد

۱۳۵

نوساز

۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون

فاطمی

۱۳۱

۳۰

۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون

وزرا

۱۲۰

نوساز

۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون

فاطمی

۱۳۸

نوساز

۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون

بلوار کشاورز

۱۳۳

۱۰

۸ میلیارد و ۳۷۹ میلیون

یوسف آباد

۱۰۲

۳۰

۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

قائم مقام

۱۴۶

نوساز

۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها