خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۸۹
تاریخ خبر:

حجت‌الاسلام منتظری از آخرین وضعیت پرونده "بابک زنجانی" می‌گوید

دادستان کل کشور: دستگاه قضایی در نظر داشت آنچه اختلاس شده به بیت المال برگردد. بخشی از سرمایه‌‌ها در این پرونده خارج از کشور بود که برای برگرداندن آنها اقداماتی لازم بود و طبق آخرین اطلاعات، پیشرفت های خوبی برای برگرداندن این اموال شده است.

حجت‌الاسلام منتظری از آخرین وضعیت پرونده "بابک زنجانی" می‌گوید

دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: فرصت‌هایی که تاکنون به او داده شده برای بازگشت اموال بیت المال است و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی اظهارداشت: آنچه که مورد اهتمام ویژه دستگاه قضایی و دولت بوده این است که اموالی که این فرد از بیت‌المال اختلاس کرده بازگردد و فرصتهایی که تاکنون به او داده شده برای همین مسأله بوده است.

وی افزود: بخشی از سرمایه را این فرد از کشور خارج کرده و اقدامات لازم برای بازگشت اموال انجام شده که طبق آخرین اطلاعات، پیشرفت‌های خوبی برای بازگشت اموال انجام شده است.

وی ادامه داد: مقدار قابل توجهی از اموال برگشته و چنانچه به جایی برسیم که همه اموال برگردد، نسبت به اجرای حکم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها