خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۹۸
تاریخ خبر:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق و ۱۰۰ درصدی حق اولاد در سال ۱۴۰۲

بنا بر لایحه بودجه، دولت در سال آینده افزایشی ۲۰درصدی برای حقوق کارمندان در نظر گرفته است که در صورت تصویب مجلس، این افزایش در حقوق و دستمزد سال آینده اعمال می‌شود.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق و ۱۰۰ درصدی حق اولاد در سال ۱۴۰۲

پیگیری‌های رسانه‌ها از لایحه بودجه ارسالی به مجلس نشان می‌دهد که دولت میزان افزایش حقوق کارکنان در سال آینده را به صورت متوسط ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است و حق عائله‌مندی و اولاد نیز به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

در لایحه بودجه امسال، متوسط افزایش حقوق کارکنان ۱۰ درصد تعیین شد که البته دولت برای حقوق کارکنان، افزایش پلکانی را پیش‌بینی کرده بود؛ به گونه‌ای که مقرر شد افزایش حقوق بین پنج تا  ۲۹ درصد متغیر باشد.

بر همین اساس، حداقل حقوق کارکنان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در لایحه بودجه امسال در نظر گرفته شده بود که در قانون بودجه حداقل حقوق به پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

copied
ارسال نظر
 
  • محمد موحدوست

    باروش افزایش پلکانی انگیزه ی پیشرفت وتحصیل را از همه گرفته اید خدا لعنت کند بانی این بنای کج را شما عرضه نداشته اید خط فقر را پایین نگهدارید تاوان بی عرضگی شما را باید فرهیختگان جامعه بپردازند مساوات در جاییکه سنخیتی وجود ندارد عین بیعدالتی ایست زمانی که شاغل بودم با این روش احمقانه سرایدار مدرسه 120هزار تومان افزایش داشت اما دبیر فوق لیسانس 40000تومان یعنی هرچه سطح تحصیلات پایین تر افزایش حقوق بیشتر کودن بودن که شاخ ودم ندارد

  • ناشناس

    مسئولینی که اینطوری افزایش حقوق را تعیین میکنند عنداللهی خودشان چقدر دریافتی دار ند? میتونن بااین حقوق یکماه زندگی کنند

  • ناشناس

    خیمه شب بازی افزایش حقوق کارگران،شروع شد

  • ناشناس

    کل حقوق کارگر،کفاف خرج یک روز عیاشی،فرزن دان،این عزیزان را در خارج از کشور نمی ده د.لطفا راه تامین،بقیه مخارج خود و خانواد ه شون رو به ما هم آموزش بدن

  • ناشناس

    واییییییییییی چقدر زیادددددد

  • ناشناس

    حقوق بازنشسته ها رو زیاد کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها