خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۷۸
تاریخ خبر:

مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند!

مدتی است که تعداد زیادی از عابر بانک‌های سطح شهر پول نقد ندارند و همین موضوع باعث شده است که مردم برای دریافت پول نقد به روش‌های دیگری دست بزنند.

مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند!

در حالی که عابربانک‌های سطح شهر توان تامین پول نقد مورد نیاز شهروندان را ندارند، به نظر می‌رسد مردم به فکر راه‌های جایگزین افتاده‌اند و یکی از این راه‌ها رجوع به جایگاه‌های سوخت است.

در همین زمینه، اسدالله قلیزاده گفت: مردم راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای دریافت پول را پمپ بنزین‌ها می‌دانند و مراجعه دارند. آمار بالایی از مراجعات داریم و لازم است مسئولین سریعا تدبیری بیاندیشند.

رئیس صنف جایگاه‌داران کشور ادامه داد: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. 

وی ادامه داد درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.

قلیزاده ضمن انتقاد از بی تفاوتی برخی بخش‌های سیستم بانکی به این مساله گفت: ما انتظار داریم بانک‌ها پاسخگو باشند، اینکه بانکها در ایام کرونا خیلی کم پول نقد از مردم دریافت می‌کردند و پمپ بنزینها محل خرج کردن پولهای نقد مردم شده بود و حالا وجه نقد در برخی خودپردازها به درستی توزیع نمی شود و مردم برای رفع نیازشان به پمپ بنزینها مراجعه دارند قابل پذیرش نیست، جایگاه‌های سوخت خودپرداز بانکی نیستند و لازم است بانک مرکزی به طور جدی در این مساله ورود کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها