خبرهای داغ
کدخبر: ۴۵۴۱
تاریخ خبر:

فاجعه قیمت دلار و سکه

آرایش جدید و قدیم و سیاست‌های گذشته و فعلی بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت هم نتوانست بازار ارز و سکه را کنترل و قیمت از دلار آمریکا در بازار آزاد از ۶۰هزار تومان گذشت.

فاجعه قیمت دلار و سکه

بازار ارز و سکه در سریع‌ترین زمان ممکن پوچ بودن وعده‌های اقتصادی دولت رئیسی را نمایان کرد و در زمانی که دولت به قول سخنگوی اقتصادی خود مشغول گرفتن آرایش جدید بود و دولت و مجلس در حال بررسی دلایل کاهش ارزش پول ملی، دلار و سکه رکوردهای تاریخی جدیدی را به ثبت رساندند.

تا ساعت ۱۴ امروز، ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، هر یک دلار آمریکا در بازار آزاد به رقم نجومی و تاریخی ۶۰،۱۰۰ تومان رسید و به نظر می‌رسد فعلا این افزایش ادامه خواهد داشت. همچنین هر یورو نیز در بازار آزاد به رکورد ۶۳،۶۱۰ تومان رسید. پوند انگلیس تا این ساعت با رقم ۷۱،۸۰۰ تومان و درهم امارات هم به ۱۶،۳۶۰ تومان رسید. 

از صبح امروز و با فراهم شدن مجدد فروش ارز توسط صرافی با سقف ۵۰۰۰ یورو به هر کد ملی، قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها هم جهش چشم‌گیری نسبت به هفته گذشته داشت. بنابر اطلاعات منتشره در وب‌سایت کانون صرافان ایران، هر دلار آمریکا توسط صرافی‌ها با قیمت‌‌های متفاوت فروش رفته است. در وب‌سایت کانون صرافان قیمت هر دلار آمریکا از ۵۲،۰۰۰ تومان تا ۵۴،۵۰۰ تومان را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد صرافی‌ها هم قیمت واحدی برای فروش ارز ندارند. همچین یورو هم در صرافی‌ها به قیمت‌های ۵۵،۸۰۰ تا ۵۷،۵۰۰ به فروش رفته است.

سکه تمام امامی هم امروز به قیمت ۳۷ میلیون تومان در بازار معامله شد و هم سکه تمام بهار آزادی هم در بازه قیمتی ۳۳ میلیون تومان خرید و فروش شده است. 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها