خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۵۶
تاریخ خبر:

با دستکاری سهمیه‌ها بنزین گران می‌شود

بنا بر اعلام پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود، سهمیه‌های بنزین تغییر خواهد کرد و سهمیه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

با دستکاری سهمیه‌ها بنزین گران می‌شود

بحث تغییر قیمت بنزین با وجود تکذیب‌های برخی از اعضای دولت، هنوز در رسانه‌ها جریان دارد و هرروز براساس اخبار تایید نشده یا نقل قول‌هایی، نرخ جدیدی برای بنزین اعلام می‌شود یا روش جدیدی برای گران کردن بنزین مطرح می‌شود.

در همین زمینه دیجیاتو گزارش کرد؛ بر این اساس سهمیه بنزین آزاد موجود در کارت‌های سوخت کاهش خواهد یافت و قیمت بنزین آزاد نیز گران‌تر از ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

در نتیجه افرادی که قصد استفاده از بنزین آزاد را داشته باشند، بایستی هزینه بیشتری را برای آن بپردازند. انتظار می‌رود در ادامه اجرای این طرح و براساس تجربیات قبلی، بنزین ۱۵۰۰ تومانی سهمیه‌ای به طور کلی از سیستم توزیع سوخت کشور حذف شود.

منتظر چه تغییری در سهمیه‌ها باشیم؟

در حال حاضر به صورت ماهانه ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود. پس از اتمام این سهیمه، فرد می‌تواند با کارت سوخت خود تا سقف ۲۵۰ لیتر بنزین ۳۰۰۰ تومانی دریافت کند.

حال این بحث مطرح شده است که سهمیه بنزین آزاد از ۲۵۰ لیتر به ۱۵۰ لیتر کاهش یابد. بنابراین پس از اتمام دو سهمیه ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی و ۱۵۰ لیتری ۳۰۰۰ تومانی، فرد بایستی بنزین را با قیمت بیشتر خریداری کند.

اختیار تغییر قیمت بنزین در دست دولت است، بنابراین وزارت نفت در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد. با این حال مطرح شدن مجدد موضوع نرخ بنزین در رسانه‌ها بی‌هدف نیست و طی کوتاه مدت شاهد تغییراتی در حوزه قیمت سوخت خواهیم بود.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    اخبارهای منتشرشده توسط کیه ک شایع میکنند چرا جلوش گرفته نمیشه بنظرم کار دولت ومجلسه که اندک اندک گوشها پرشه یه مرتبه عادی بشه

  • حسن محمودی

    باسلام من وامسال من که با مسافر کشی گوشه ای از مخارج زندگی رادرمی آوریم وبا گرانی قطعات نامرغوب خودرو .بنزین هم گران شود باید به فکر بالا رفتن از دیوارمردم یا مواد فروشی باشیم .. مملکت رو نفت خوابیده. خیلی جایه تأسف داره بنزین گران تر شود

  • اکبر

    من نمی‌دونم چرا خود ما با این شایعه پراک نی میخواهیم قیمت بنزین رو بالا ببریم با با خود دولت داره میگه بنزین در لیست افزا یش قیمت نیست آخه چرا یه سری شایعه سازی م یکنن.

  • محمد رضا

    روحانی به دروغ و با هماهنگی گفت جمعه خواب بودم و... ولی اینها با راه دیگری بنزین را بالا می برند . اول شایعه و‌کم کم جا می اندازند . خدایا عجب روزگاریست . آیا این روش علی‌ست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها