خبرهای داغ
کدخبر: ۷۸۶۶
تاریخ خبر:

آخرین قیمت میوه و سبزیجات در بازار

آخرین قیمت میوه و سبزیجات در بازار را مشاهده می کنید.

آخرین قیمت میوه و سبزیجات در بازار

قیمت هندوانه در کف نرخ عمده فروشی با افزایش ۶۶.۶۷ درصدی همراه بوده به طوریکه از هر کیلو ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان تغییر قیمت داشته است.

قیمت عمده محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران برای هفته جاری (۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام شد. قیمت انواع میوه و سبزی جات نسبت به هفته گذشته برخی محصولات تغییر نرخ نداشته و برخی افزایش قیمت داشته‌اند.

هندوانه کف نرخ با افزایش ۶۶.۶۷ درصدی از هر کیلو ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته و همچنین توت فرنگی گرگان و توت فرنگی کرج به ترتیب با افزایش ۳۳.۳۳ و ۱۶.۶۷ درصدی از هر کیلو ۳۰ به ۴۰ هزار تومان و نیز ۶۰ به ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

بازار میوه

زردآلو، هلو و توت سفید و سیاه از میوه‌های نوبرانه آخرین هفته اردیبهشت است. کف قیمت توت سفید قیمت عمده هر کیلو ۴۰ هزار تومان که این عدد در بازار به ۵۰ هزار تومان می‌رسد. توت سیاه با کف قیمت ۴۵ هزار تومان در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران در مغازه‌های خرده فروشی با بیش از ۵۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

زرد آلو کف قیمت عمده فروشی هر کیلو ۴۰ هزار تومان، در بازار به حدود ۹۷ هزار تومان می‌رسد. هلو نیز هر کیلو ۶۹ هزار تومان و گلابی جنگلی ۹۸ هزار تومان در خرده فروشی‌های سطح شهر عرضه شده‌اند.

پرتقال تامسون و رسمی حداقل قیمت عمده فروشی ۱۵ هزار تومان بوده که این عدد در سطح شهر به ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان می‌رسد. سیب زرد و قرمز نیز حداکثر قیمت عمده فروشی آن به ترتیب ۵۵ و ۴۵ هزار تومان محاسبه شده است.

گران‌ترین محصول بازار میوه در بین محصولات داخلی توت فرنگی و ارزان‌ترین همچنان هندوانه است.

بازار سبزی جات

بازار سبزی جات نیز کمترین نوسان قیمتی را در هفته جاری داشته و فقط پیاز و گوجه فرنگی ۱,۰۰۰ تومان کاهش قیمت داشته‌اند. پیاز زرد حداکثر قیمت در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران ۱۳ هزار تومان و گوجه فرنگی ۱۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سیب زمینی حداکثر قیمت عمده فروشی ۱۵ هزار تومان بوده و این عدد در خرده فروشی‌های سطح شهر هر کیلو حدود ۲۰ هزار تومان است. البته میوه فروشان سیار آن را درهم هر ۵ کیلو ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

خیار گلخانه‌ای و مینی اصفهان هم بدون تغییر حداکثر قیمت عمده فروشی به ترتیب ۱۸ و ۱۶ هزار تومان قیمت گذاری بوده و این عدد در خرده فروشی‌های سطح شهر به بیش از ۲۳ هزار تومان می‌رسد.

بر اساس رصد بازار ارزان‌ترین محصولات در بازار سبزی جات هویج و کاهو با کف قیمت عمده فروشی ۴ هزار تومان و گران‌ترین آنها همچنان فلفل دلمه رنگی با هر کیلو ۵۵ هزار تومان حداکثر قیمت عمده فروشی است. در این بازار سیر خشک نیز حداکثر قیمت عمده فروشی آن ۴۸ هزار تومان بوده که در جایگاه دوم ایستاده است.

 

منبع: مهر
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها