خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۵۳۴
تاریخ خبر:

این مرد در تمام زندگی‌اش از وجود زنان خبر نداشت!

هو ون لانگ (Ho Van Lang) پس از جنگ و فرار از تمدن به همراه پدرش، به مدت ۴۳ سال در اعماق جنگل‌های منطقه تای ترا در استان کوانگ نگای ویتنام زندگی کرد.

این مرد در تمام زندگی‌اش از وجود زنان خبر نداشت!

هو ون لانگ (Ho Van Lang) پس از جنگ و فرار از تمدن به همراه پدرش، به مدت ۴۳ سال در اعماق جنگل‌های منطقه تای ترا در استان کوانگ نگای ویتنام زندگی کرد. او که هیچ تصوری از وجود زنان نداشت، تنها هشت سال پس از شروع زندگی مدرن و خوردن غذاهای فرآوری‌ شده و الکل در ۵۲ سالگی از دنیا رفت.

داستان خارق‌العاده این مرد زمانی آغاز شد که در پایان جنگ ویتنام در سال ۱۹۷۲ از تمدن گریخت، زمانی که فرود یک بمب آمریکایی، مادر و دو خواهر و برادرش را کشت.

 

لانگ به همراه برادرش تری و پدرش در جنگل ساکن شدند؛ پناهگاهی برای خود ساختند، از عسل، میوه و موجودات جنگلی تغذیه می‌کردند و از پس مشکلات برمی‌آمدند.

آلوارو سرزو، عکاسی که در سال ۲۰۱۵ این خانواده را پیدا کرد و بعد با لانگ دوست شد، گفت: «آنها همیشه وقتی مردم را از دور می‌دیدند فرار می‌کردند.»

مرد

 

مرد

مرد

 

لانگ که بعد از آن همه سال ایده‌ای از پایان جنگ در کشورش نداشت، از بازگشت به تمدن می‌ترسید. اما سرانجام در سال ۲۰۱۵ با تشویق برادر بزرگترش و بیماری پدر به روستای کوچکی نقل مکان کرد و تلاش می‌کرد خود را با زندگی جدید وفق دهد.

مرد

مرد

ابزار و لباس های دستسازی که هو ون لانگ و پدرش هنگام زندگی در جنگل استفاده می‌کردند

وقتی از او پرسیده شد که آیا در تمام آن سال‌ها می‌دانست «زن» چیست، لانگ گفت که پدرش هرگز برایش توضیح نداده بود اما از وقتی به روستا آمده زن‌ها را دیده است.

مرد

 

مرد

سرزو در آن زمان گفته بود: «تعجب آورتر این است که امروز، علیرغم اینکه او قادر به تشخیص زن و مرد است، هنوز تفاوت اساسی بین آنها را نمی‌داند. می‌توانم ثابت کنم که لانگ هرگز حداقل میزان میل جنسی را هم نداشته و غریزه تولیدمثل او هرگز در هیچ‌یک از جنبه‌های مختلف خود را نشان نداده است.»

مرد

برادرش او را به عنوان «کودکی در بدن یک مرد» توصیف می‌کرد و معتقد بود لانگ بسیاری از مفاهیم اساسی اجتماعی را درک نمی‌کند زیرا تمام زندگی خود را در جنگل گذرانده است. او پیش‌تر گفته بود: «اگر از لانگ می‌خواستم کسی را بزند، این کار را به شدیدترین شکل ممکن انجام می‌داد. تفاوت بین خوب و بد را نمی‌داند. لانگ یک کودک است. او هیچ چیز نمی‌داند. بیشتر مردم خوب یا بد را در زندگی می‌دانند، اما برادر من نمی‌داند.»

مرد

هو ون لانگ، ملقب به «تارزان دنیای واقعی» در کنار آلوارو سرزو

مرد

لانگ در ابتدا برای سازگاری با فرهنگ روستا بسیار در تقلا بود، اما بعد سرزو مدعی شد که با خوشحالی با زندگی جدید خود سازگار شده است. او گفته بود: «لانگ احتمالا شایان ستایش ترین انسانی است که من در زندگی‌ام دیدم، او فقط فرق بین خوب و بد را نمی‌داند.»

مرد

مرد

در نهایت تارزان دنیای واقعی در سال ۲۰۲۱ در ۵۲ سالگی و تنها هشت سال پس از بازگشت به تمدن بر اثر ابتلا به سرطان کبد درگذشت. سرزو پس از این اتفاق گفت که معتقد است مرگ لانگ به دلیل رژیم غذایی نامناسب و استرس های جامعه مدرن تسریع شده است. او گفت که لانگ شروع به خوردن غذاهای فرآوری شده و حتی گاهی اوقات نوشیدن الکل کرده بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها