خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۹۷۱
تاریخ خبر:

کلاهبرداری بی‌شرمانه پدر از بوراک؛ سرآشپز مشهور ترکیه‌ای!

بوراک سرآشپز مشهور ترکیه‌ای با اعلام اینکه پدرش از او شکایت کرده است طرفدارانش را شوکه کرد.

کلاهبرداری بی‌شرمانه پدر از بوراک؛ سرآشپز مشهور ترکیه‌ای!

بوراک ازدمیر سرآشپز مشهور ترکیه‌ای که دردنیا هم شعبه‌های زیادی با نام CZN BURAK دارد (از جمله دبی قطر و ...) حالا تنها یک شعبه برای او مانده.پدر بوراک ازدمیر نام این سرآشپز مشهور را پنهانی از او به یک خارجی (احتمالا عرب) فروخته و حالا او هیچ شعبه‌ای ندارد.

بوراک ازدمیر

بوراک وقتی متوجه این کلاهبرداری می‌شود تمامی ماشین‌های لوکس خود را می‌فروشد و شعبه‌ای در یک مرکز خرید در استانبول باز می‌کند و با ویدئویی از دوستداران خود می‌خواهد به هیچ‌کس اعتماد نکنند و اعلام می‌کند تنها یک شعبه برای اوست و بقیه شعبه‌ها از نام و عکس او سواستفاده می‌کنند.

بوراک ازدمیر از پدرش در دادگاه شکایت کرده هم‌چنین درخواست کرده تمامی تابلو و عکس‌های او از تمام شعبه‌ها را از بین ببرند زیرا از نام او که حالا یک برند بزرگ در دنیای رستوران دارها محسوب می‌شود، بدون اجازه او استفاده می‌شود.

دادگاه این پدر و پسر که حالا دشمن شده‌اند، پاییز برگزار خواهد شد.

بوراک ازدمیر

بوراک اوزدمیر با نام مستعار CZN Burak که با ویدئوهای غذایی که در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، شهرت زیادی برای خود ایجاد کرد، شکایتی را تنظیم کرد و گفت که توسط پدرش، اسماعیل اوزدمیر، از او کلاهبرداری شده است. پدر با تکذیب ادعای پسرش واکنش نشان داد.

پس از این اتهامات، پدر اسماعیل اوزدمیر در گفتگو با کانال دی، پسر و همسر سابق خود را مورد سرزنش قرار داد. پدر که ادعای کلاهبرداری را صریحاً تکذیب کرد گفت: ربطی به کلاهبرداری ندارد.

«اسماعیل اوزدمیر»، پدر بوراک، سرآشپز مشهور ترک بالاخره سکوت خود را در مورد شکایت پسرش علیه او شکست و توضیحاتی درباه این اتفاق تلخ داده است.

بوراک ازدمیر

اوزدمیر به اتهامات چند روز پیش پسرش مبنی بر کلاهبرداری، سوء استفاده از نام و تصویرش و فروش شعبه رستوران خود در استانبول به سرمایه‌گذار خارجی بدون اطلاعش پاسخ داد.

پس از این اتهامات، پدر اسماعیل اوزدمیر در گفتگو با روزنامه ملیت ترکیه، پسر و همسر سابق خود را مورد سرزنش قرار داد. پدر که ادعای کلاهبرداری را صریحاً تکذیب کرد گفت: ربطی به کلاهبرداری ندارد.

رابطه بوراک با پدرش وارد بحران شده و او رستوران‌های این سرآشپز مشهور را بدون اطلاعش فروخته است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها