خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۹۲۳
تاریخ خبر:

ویدئو: بی‌احترامی جو بایدن به کهنه سربازان آمریکایی؛ او احمق و خرفت است

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مراسم اهدای مدال افتخار به کهنه سربازان آمریکایی در جنگ ویتام، پس از اهدای مدال و بدون منتظر شدن برای پایان مراسم، از سالن برگزاری خارج شد.

ویدئو: بی‌احترامی جو بایدن به کهنه سربازان آمریکایی؛ او احمق و خرفت است

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سه سال اخیر که رهبری این کشور را در دست گرفته، بارها رفتارهای عجیب و غریبی از خودش نشان داده است. به طوری که برخی نسبت به سلامت جسمی و ذهنی رئیس جمهور آمریکا تردیدهایی را دارند. این تردیدها تا جایی پیش رفته است که رقبای جمهوری‌خواه او بارها به او نسبت‌هایی در این مورد داده‌اند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در همین راستان گزارش کرد که بایدن روز گذشته (سه‌شنبه) به دلیل ترک فوری اتاق شرقی کاخ سفید قبل از اتمام مراسم اهدای مدال افتخار به کهنه‌سربازان جنگ ویتنام به بی‌احترامی شدید به نظامیان بازنشسته آمریکا متهم شد.

جو بایدن

رئیس‌‌جمهور ایالات متحده پس از بستن بالاترین نشان نظامی کشور بر گردن «لری تیلور» نظامی بازنشسته ۸۱ ساله آمریکایی، قبل از آن‌که متن اختتامیه مراسم توسط «ویلیام گرین» ژنرال آمریکایی قرائت شود، به سرعت بدون توجه به حاضرین مراسم، سالن را ترک کرد.

در پی این اقدام اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا، کهنه‌سربازان آمریکایی به شدت از بایدن انتقاد کردند و گفتند که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بی‌احترامی بیش‌ از حدی از خود نشان داد.

«شان ریان» از اعضای سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا (SEAL) در واکنش به این رفتار بایدن گفت: .... فرانسوی مرا ببخشید اما چه آدم احمق خرفتی. عدم احترام مداوم بایدن به همه تأسف‌بار است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها