خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۰۲۰
تاریخ خبر:

ادعای رسانه آمریکایی: ایران تا ساعاتی دیگر با بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده‌ها موشک به اسرائیل حمله می‌کند

یک رسانه آمریکایی به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی از حمله بزرگ ایران در تلافی حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و در ساعت‌های آینده خبر داد.

ادعای رسانه آمریکایی: ایران تا ساعاتی دیگر با بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده‌ها موشک به اسرائیل حمله می‌کند

سی بی اس به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت که در بدترین سناریوی ممکن برای اسرائیل، پیش بینی می شود که ایران تا ساعاتی دیگر حمله ای بزرگ را به تلافی حمله به کنسولگری آن در دمشق انجام داده و بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین های اشغالی پرتاب کند.

به گفته این مقام ها، دفاع در برابر چنین حمله بزرگی برای اسرائیل چالش‌برانگیز خواهد بود.

سفارت آمریکا در اسرائیل ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به کلیه کارکنان خود و اعضای خانواده آنها هشدار داده به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

در این بیانیه آمده است: به دلایل مسائل امنیتی و برای احتیاط بیشتر، رفت و آمد کارکنان سفارت دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (قدس اشغالی) و بئرالسبع در آستانه انتقام ایران از (رژیم) اسرائیل (برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه) تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز دیروز (۲۳ فروردین) در گزارشی اختصاصی مدعی شده بود که ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده پاسخ حمله به کنسولگری خود در دمشق را خواهد داد و تل آویو برای حمله مستقیم به شمال یا جنوب سرزمین‌های اشغالی آماده می‌شود.

به گزارش ایرنا، وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش عنوان نشده و ادعا می‌شود که گزارش مقام‌های عالی‌رتبه حکومت ایران را دریافت کرده، نوشت که طرح‌های حملات به اسرائیل مورد بحث قرار گرفته ولی «هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است».

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع نوشت که این حمله ممکن است «در داخل مرزهای اسرائیل» انجام شود.

منبع: ایرنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها