خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۱۳۲
تاریخ خبر:

نیویورک تایمز: ایران ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین به اسرائیل شلیک کرد

مقامات اسرائیلی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران در حملات امروز خود ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین استفاده کرده است. روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

نیویورک تایمز: ایران ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین به اسرائیل شلیک کرد

به گزارش فارس، مقامات اسرائیلی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران در حملات امروز خود ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین استفاده کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که عمده پهپاد‌ها و موشک‌ها از خاک ایران و تعداد معدودی نیز از خاک عراق و یمن شلیک شده‌اند.

در این میان نشریه اکونومیست در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم اسرائیل، نوشت که مقامات امنیتی این رژیم انتظار این پاسخ را نداشتند.

این نشریه نوشت: «پس از حمله دمشق، مقامات امنیتی اسرائیل معتقد بودند که ایران مقابله به مثل نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این ارزیابی اشتباه بوده است».

ساعتی پیش نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حمله‌ای که ایران آغاز کرده، بزرگتر از سطح پیش بینی ما است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها