خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۹۷
تاریخ خبر:

این مرد ۶ همسر دارد و نمی‌دانم اول کدام همسرش را باردار کند!

یک مرد ۳۷ ساله با ۶ همسر می‌گوید که قصد دارد با همه همسرانش بچه دار شود اما اعتراف می‌کند که از ترس اینکه دیگران ناراحت شوند، نمی‌داند اول کدام همسرش را باردار کند.

این مرد ۶ همسر دارد و نمی‌دانم اول کدام همسرش را باردار کند!

آرتور او اورسو (Arthur O Urso) فاش کرد که می‌خواهد از هر یک از شش همسرش یک فرزند داشته باشد و قصد دارد با رحم اجاره‌ای از همسرانش بچه‌دار شود تا هیچ یک از آنها احساس نکنند طرد شده‌اند.

آرتور او اورسو ۳۷ ساله، اهل سائوپائولو، برزیل، مرتبا به دلیل ازدواج‌های جنجالی‌اش، تیتر خبرها می‌شود.

این مرد نمی‌دانم اول کدام همسرش را باردار کند!

این اینفلوئنسر که ۱۹۸۰۰۰ فالوئر دارد، در مجموع ۹ همسر داشت اما سال گذشته وقتی سه نفر از آنها را طلاق داد، «دل شکسته» شد. او در حال حاضر با لوانا کازاکی ۲۷ ساله، املی سوزا ۲۱ ساله، والکوریا سانتوس ۲۴ ساله، اولیندا ماریا ۵۱ ساله، دامیانا ۲۳ ساله و آماندا آلبوکرکی ۲۸ ساله در ازدواج است.

اما، آرتور امیدوار است با اضافه کردن بچه‌هایی به خانواده‌اش، که او و همسرانش از طریق رحم اجاره‌ای خواهند داشت، خانواده‌اش را گسترش دهد تا هیچ یک از شرکای زندگی‌اش را ناراحت نکند.

آرتور گفت: «من نمی‌خواهم هیچ یک از شش همسرم را با انتخاب اینکه کدام یک اول باردار ‌شود ناراحت کنم، بنابراین روش رحم اجاره‌‌ای را انتخاب کردیم.» او قصد دارد از تخمک همسر اولش، لوانا، برای کاشت اولیه استفاده کند.

آرتور – که یک دختر ۱۰ ساله از یک رابطه پیشین دارد – خاطرنشان کرد که هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده است. او گفت: «ما بسیار مضطربیم، اما برای تحقق رویای بچه دار شدن هیجان زده هستیم.» و از آنجایی که در حال حاضر یک دختر دارد، امیدوار است که در آینده پسردار شود.

این مرد نمی‌دانم اول کدام همسرش را باردار کند!

اگرچه همسران دیگر او، املی، آماندا و اولیندا، دامیانا و والکوریا همگی اکنون موافق این تصمیم هستند، اما در ابتدا این‌طور نبودند. او گفت: «در ابتدا موضوع بسیار ظریفی بود، به خصوص اینکه من با هر یک از آنها یک فرزند می‌خواهم. در حال حاضر بهترین تصمیم رحم جایگزین است. ما به دنبال کسی هستیم که بتواند این کار را برایمان انجام دهد.»

آرتور می‌گوید آنها مایلند ۴۰۷۹۸ دلار برای این فرآیند هزینه کنند اما در آینده نیز آماده بررسی ایده پذیرش فرزند هستند. او قبلا گفته بود که آرزویش داشتن ۱۰ همسر و داشتن یک فرزند از هر کدام است.

آرتور می‌گوید: «عشقی که من نسبت به هر یک از آنها احساس می‌کنم یکسان است. فکر می‌کنم این ناعادلانه است که فقط با یک یا دو نفر از آنها بچه داشته باشیم.»

آرتور و لوانا در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفتند درباره رابطه خود صحبت کنند. آنها توافق خود با زنان دیگر را در یک کلیسای کاتولیک رسمی کردند، اگرچه به دلیل غیرقانونی بودن چندهمسری در این کشور، ازدواج آنها از نظر قانونی الزام آور نیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها