خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۴۲
تاریخ خبر:

عکس العمل عجیب ترامپ نسبت به زنی که او را متهم به آزار جنسی کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یک روز پس از متهم شدن در پرونده فساد اخلاقی، برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ دوباره در شبکه تلویزیونی سی ان ان وابسته به دموکرات ها ظاهر شد و در این مصاحبه دروغ های زیادی گفت و آن را به یک دروغ پردازی تبدیل کرد.

عکس العمل عجیب ترامپ نسبت به زنی که او را متهم به آزار جنسی کرد

ترامپ که طی سال‌های گذشته رابطه پرتنشی با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها و مخالفان ترامپ داشته است، در این گفتگو بارها با مجری برنامه مشاجره لفظی کرد.

در این مصاحبه جنجالی که در برنامه "هال" سی ان ان برگزار شد, ترامپ یک افسر پلیس سیاه پوست را "اراذل و اوباش" خطاب کرد. او در مورد محله چینی ها در واشنگتن اظهارات نژادپرستانه ای کرد و کیتلان کالینز مجری برنامه سی ان ان را که با او داشت مصاحبه می کرد، "فردی بد" توصیف کرد.

ترامپ زنی را که به دلیل آزار جنسی وی اخیرا محکوم شد، مسخره و او را "دیوانه" خطاب کرد و مدعی شد جین کارول، نویسنده آمریکایی و شاکی پرونده آزار جنسی خود را نمی‌شناسد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا درباره نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ که منجر به خروج او از کاخ‌ سفید شد، نیز گفت که هر کسی که نتیجه رای‌گیری را باور کرده "احمق" است.

ترامپ که نامزد انتخابات سال ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا نیز شده است، همچنین حاضر نشد که تضمین دهد که نتیجه انتخابات سال آینده آمریکا را خواهد پذیرفت.

رئیس جمهور جنجالی سابق آمریکا همچنین حاضر نشد مستقیما اعلام کند که می خواهد روسیه یا اوکراین در جنگ پیروز شود.

زمانی که مجری برنامه از او پرسید که آیا می‌خواهد اوکراین در جنگ علیه روسیه پیروز شود؟ ترامپ پاسخ داد: «من به برد و باخت فکر نمی‌کنم. من به حل و فصل آن و توقف کشتن همه این افراد فکر می کنم.»

هنگامی که از وی پرسیده شد که آیا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه جنایتکار جنگی است یا خیر، او اخم کرد و گفت: این موضوعی است که در آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین ادعا کرد در صورتی که در کاخ سفید حضور داشت، می توانست جنگ در اوکراین را ظرف ۲۴ ساعت حل کند.

ترامپ ادعا کرد برای پایان دادن به جنگ در اوکراین، با روسای جمهور روسیه و اوکراین دیدار خواهد کرد.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی که در سال ۲۰۱۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد، در توییتی نوشت: دونالد ترامپ در برنامه سی ان ان گفت که می تواند جنگ اوکراین را در ۲۴ ساعت پایان دهد. صرف نظر از اینکه این اظهارات چقدر مضحک است، من گمان می کنم که او سعی خواهد کرد این کار را با تحویل خاک اوکراین به روسیه انجام دهد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در پی برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ در شبکه سی ان ان در صفحه توئیتر خود از رای‌دهندگان پرسید: آیا خواهان چهار سال دیگر از چنین چیزی هستید؟

بایدن سپس از رای‌دهندگانی که پاسخ‌ آنها به سوالش منفی است خواست به کارزار انتخاباتی او بپیوندند.

 

 

 

منبع: ایرنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها