خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۷۶۸
تاریخ خبر:

ویدئوی بامزه سیلی زدن میمون شجاع به بزمجه ترسناک!

بزمجه‌ها پرخاشگر نیستند اما اگر تحریک شوند، پرخاشگر می‌شوند؛ و همانطور که در این ویدئو می‌بینیم، وقتی میمون‌ها آن‌ها را به چالش کشیدند، در مقابل آن چالش ایستادند، اما به دعوا دامن نزدند.

ویدئوی بامزه سیلی زدن میمون شجاع به بزمجه ترسناک!

مارمولک‌های عظیم و میمون‌ها را تماشا کنید که بر سر غذای رایگان با یکدیگر درگیر می‌شوند.

به گزارش فرارو، در این ویدئو بزمجه‌ها، سعی می‌کنند راه خود را به گروه میمون‌ها باز کنند، به این امید که آن‌ها اجازه دهند کمی غذا بخورند. با این حال، یکی از میمون‌ها می‌آید و به صورت یکی از بزمجه‌ها سیلی می‌زند!

این مارمولک عظیم الجثه به این موضوع واکنشی نشان نمی‌دهد. او می‌داند که این نشانه پرخاشگری نیست. میمون‌ها فقط به او می‌گفتند که اینجا مکان آنهاست، غذایی که پیدا کرده‌اند و از شراکت بزمجه‌ها در آن استقبال نمی‌کنند.

بزمجه به سادگی حرکت می‌کند تا به سمت جلوی غذا برود. چه از او استقبال شود یا نه، او می‌داند که به همان اندازه حق حضور در آنجا را دارد. یکی از میمون‌های مسن‌تر دوباره سعی می‌کند به بزمجه سیلی بزند. این بار مارمولک با برداشتن یک قدم به جلو و بیرون آوردن زبانش پاسخ می‌دهد. تقریباً انگار می‌خواهد بگوید او کسی نیست که با او بازی کند.

در پایان این ویدیو، مارمولک همچنان در تلاش است هر غذایی را که می‌تواند بگیرد. بزمجه‌ها به یک طرف می‌چسبند و میمون‌ها به طرف دیگر. آن‌ها باید با هم کنار بیایند، زیرا هیچ یک حاضر به عقب‌نشینی نیست.

بزمجه‌ها خزندگانی هستند که از خوردن جوندگان، مار‌ها و سایر مارمولک‌ها لذت می‌برند. آن‌ها بیشتر به صورت انفرادی زندگی می‌کنند، اما گاهی اوقات می‌توان آن‌ها را به صورت گروهی یافت. در حالی که پرخاشگر نیستند، اگر تحریک شوند، پرخاشگر می‌شوند؛ و همانطور که در این ویدئو می‌بینیم، آن‌ها به طور تهاجمی دنبال میمون‌هایی که در کنار آن‌ها غذا می‌خوردند نرفتند. وقتی آن‌ها را به چالش کشیدند، در مقابل آن چالش ایستادند، اما به دعوا دامن نزدند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها