خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۳۲
تاریخ خبر:

پنهان کردن سکه طلا در کیک برای جذب مشتری! + ویدئو

یک قناد بلژیکی برای افزایش فروش و جذب مشتری در کیک‌های مخصوص عید خاج‌شویان که عید اول سال مسیحیان ارتدکس محسوب می‌شود، چهار سکه طلا با لوگوی قنادی قرار داده است.

حجم ویدیو: ۲۹.۴۱M مدت زمان : ۰۰:۰۲:۰۶ دانلود

یک شیرینی‌فروشی در بلژیک با قرار دادن چند سکه طلا در کیک عید خاج‌شویان، می‌خواهد مشتریان خود را چند برابر کند.

این قنادی در کیک‌های مخصوص عید خاج‌شویان که عید اول سال مسیحیان ارتدکس محسوب می‌شود، چهار سکه طلا با لوگوی قنادی قرار داده است.

این سکه‌ها که هر کدام ۵۰۰ یورو ارزش دارند، به صورت تصادفی در ۴ کیک قرار داده شده و از روز جمعه ۶ ژانویه توزیع شده‌اند.

این قنادی انتظار دارد ابتکارش باعث افزایش تعدادی مشتریان شود. مدیر آن می‌گوید مشتریان این ایده را دوست داشته‌اند و بسیار خوشحالند.

البته پنهان کردن جایزه در میان بادام زمینی که کیک با آن پر می‌شود، یکی از رسوم این عید است، اما اگر این جایزه، سکه طلا باشد قطعاً مشتریان بیشتری به سمت آن کشیده می‌شوند.

قنادی بلژیکی که این ابتکار را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرده، می‌خواهد امسال سه هزار کیک تولید کند که ۵۰۰ عدد بیشتر از سال گذشته است.

وی می‌گوید که مردم در سال ۲۰۲۰ به مدت دو ساعت در صف ایستاده بودند و او نیمی از آن افراد را بدون کیک به خانه فرستاده است.

مردم بلژیک نیز مانند فرانسه و چند کشور دیگر هر سال برای عید خاج‌شویان کیک می‌خرند و برای خرید آن در مقابل شیرینی‌فروشی‌ها صف می‌کشند.

در روز عید اپیفانی یا خاج‌شویان، مسیحیان غربی دیدار سه مغ شرقی را از مسیح نوزاد جشن می‌گیرند و مسیحیان شرقی فراخور جشن خود را غسل تعمید عیسی در رود اردن می‌دانند.

منبع: فرارو
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها