خبرهای داغ
کدخبر: ۴۴۴۴
تاریخ خبر:

ویدئویی باورنکردنی از ماهی عجیب که کبوتران را شکار می‌کند!

این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.

ویدئویی باورنکردنی از ماهی عجیب که کبوتران را شکار می‌کند!

بسیاری از جانوران در طول تاریخ به زندگی در کنار انسان خو کرده اند. برخی دوست انسان شده اند و برخی دیگر غذا و برخی هم زیان آور. اما این در کنار انسان بودن سبب شده است تا تغییراتی در نوع زندگی آن‌ها پیش بیاید.

این تغییرات را ما اغلب در خصوص پستانداران و پرندگان بیشتر درک می‌کنیم، اما باید بدانیم جانورانی همچون ماهی‌ها نیز به این زندگی شهری عادت کرده اند. در جنوب فرانسه نوعی گربه ماهی وجود دارد که در دهه‌های اخیر رفتار‌های عجیبی از آن دیده شده است.

این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد. کبوتر‌های شهری که در فصل گرما اغلب برای تمیز کردن خود و یا آب خوردن به کنار رودخانه می‌آیند، حالا اصلی‌ترین هدف این گربه ماهی‌ها قرار گرفته است. برای چند دهه این گربه ماهی‌ها به خوردن گوشت این کبوتر‌ها عادت کرده اند وبرای همین به طرز شگفت انگیزی در شکار آن‌ها ماهر شده اند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها