خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۷
تاریخ خبر:

ویدئوی جالب نهنگ خاکستری غول‌پیکر

لحظات جادویی با نهنگ های غول پیکر خاکستری در کالیفرنیا

نهنگ‌های خاکستری در اکتبر شروع به شنا کردن از آلاسکا از جنوب آلاسکا می‌کنند، معمولا از ساحل سن دیگو عبور می‌کنند از دسامبر تا ژانویه و در ماه‌های فوریه و مارس وقتی که به زمین‌های تغذیه خود باز می‌گردند.

حجم ویدیو: ۳.۵۵M مدت زمان : ۰۰:۰۰:۱۳ دانلود

نهنگ‌های خاکستری یکی از نهنگ‌های رایج در کنار ساحل کالیفرنیا هستند. نام آنها از تکه‌های خاکستری و لکه‌های سفید بر روی پوست تیره آنها گرفته شده است. یک بالغ نهنگ خاکستری اقیانوس آرام می‌تواند ۴۵ فوت طول داشته باشد و وزن آن تا ۳۳ تن باشد. برای کمک به تجسم کردن، کمی طولانی تر از یک اتوبوس مدرسه‌ای است و به اندازه نیم و نهاز فیل‌ها آفریقایی به طور کامل رشد کرده است.

نهنگ‌های خاکستری هر ساله سفر ۱۰،۰۰۰ مایل ماله می‌گذارند، بین تالاب‌های گوساله‌های زمستانی در مکزیک و مناطق تغذیه تابستانی در قطب شمال سفر می‌کنند. این طولانی‌ترین مهاجرت هر حیوانی بر روی زمین است. جمعیت ۲۰۱۱ نهنگ‌های خاکستری کالیفرنیا در سال ۲۰۱۱ حدود ۲۸۰۰۰ نفر بود و همه آنها ساحل را به عنوان مهاجرت می گذرانند.

هنگامی که در ساحل کالیفرنیا دیده می‌شود، آنها متوقف نمی‌شوند غذا بخورند و یا از آنها سوء استفاده کنند، آنها در معادل سفر جاده‌ای خود هستند و حتی به خواب رفتن نمی روند.

نهنگ‌های خاکستری در اکتبر شروع به شنا کردن از آلاسکا از جنوب آلاسکا می‌کنند، معمولا از ساحل سن دیگو عبور می‌کنند از دسامبر تا ژانویه و در ماه‌های فوریه و مارس وقتی که به زمین‌های تغذیه خود باز می‌گردند. آنها در سفر به جنوب، به ویژه بین مونتری و سن دیگو، نزدیک‌ترین ساحل هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها