خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۸۸
تاریخ خبر:

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور:

ترکیب "هروئین و شیشه" محبوب‌ترین ماده مخدر برای معتادان ایرانی

براساس گزارشی که از میزان مراجعه معتادان به مراکز درمانی بهزیستی در سال ۱۴۰۱ تهیه شده است، ترکیب "هروئین و شیشه"، هروئین به صورت مجزا و شیشه به تنهایی بیشترین آمار مواد مصرفی توسط معتادان اعلام شده است.

ترکیب "هروئین و شیشه" محبوب‌ترین ماده مخدر برای معتادان ایرانی

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور درباره مصرف مواد سنتی و صنعتی گفت: براساس آمار، ترکیب "هروئین و شیشه" بیشترین مواد مخدر مصرفی در کشور است.

فرهاد اقطار؛ معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، درباره مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در کشور  اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده، در سال ۹۵  به لحاظ نوع ماده مصرف، تریاک ۵۳.۲ درصد از مواد مصرفی را در کشور تشکیل می‌داده و بعد از آن شیشه و کریستال ۸.۱ درصد، هروئین ۷.۱ درصد، شیره تریاک و حشیش ۶.۵ درصد، بیشترین موادی بودند که مصرف شده است.

وی با اشاره به بیشترین آمار مواد مصرفی معتادان گفت: براساس گزارشی که از میزان مراجعه معتادان به مراکز درمانی بهزیستی در سال ۱۴۰۱  تهیه شده است، ترکیب "هروئین و شیشه"، هروئین به صورت مجزا و شیشه به تنهایی بیشترین آمار مواد مصرفی توسط معتادان اعلام شده است.

منبع: تسنیم
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها