خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۸۷
تاریخ خبر:

انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان یزد

هشدار زرد آلودگی هوا در یزد

انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان یزد باعث شد تا رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد هشدار زرد برای آلودگی هوای این استان دهد.

هشدار زرد آلودگی هوا در یزد

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از علام هشدار زرد آلودگی هوا در پی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان خبر داد.

«عباس میرحسینی» در خصوص آخرین تغییرات جوی آب‌وهوای استان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان و براساس آخرین تحلیل و بررسی نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواخر هفته جاری با پایداری و سکون نسبی جو، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه با اعلام هشدار زرد آلوگی هوا افزود: از امروز دوشنبه ۲۸ آذرماه تا پنجشنبه اول دی ماه افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرستان های یزد، اردکان، اشکذر و میبد پیش بینی می‌شود و در نیمه اول روز آلودگی و کاهش کیفیت محسوس هوا پیش بینی شده است.

رئیس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان  در پایان با تاکید بر مدیریت بهینه مصرف سوخت های فسیلی، کنترل فعالیت های صنعتی آلاینده و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به ویژه برای کودکان و سالمندان گفت: از روز جمعه دوم دی ماهخ تا اوایل هفته آینده با فعالیت جدید موج جوی، در برخی مناطق استان بارش پراکنده اتفاق خواهد افتاد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها