خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۴۴۰
تاریخ خبر:

آقای زاکانی در کنار «حجاب‌بان» کاش شغل «پله برقی‌بان» هم استخدام کنید!

بر اساس خبرهای رسیده، شهرداری تهران ۴۰۰ نیروی یگان حفاظت شهرداری را با عنوان «حجاب بان» با حقوق ماهانه ۱۲ میلیون تومان در مترو مستقر خواهد کرد. این نیروهای آموزش دیده که توسط شرکت «حامیان شهر شهرداری تهران» استخدام شده اند، وظیفه تذکر لسانی، ممانعت از ورود به واگن های مترو و تحویل بدحجابها یا بى حجاب ها به پلیس را برعهده خواهند داشت.

آقای زاکانی در کنار «حجاب‌بان» کاش شغل «پله برقی‌بان» هم استخدام کنید!

به نقل از سایت نواندیش ایرانیان و به قلم رضا امیری: بر اساس خبرهای رسیده، شهرداری تهران ۴۰۰ نیروی یگان حفاظت شهرداری را با عنوان «حجاب بان» با حقوق ماهانه ۱۲ میلیون تومان در مترو مستقر خواهد کرد. این نیروهای آموزش دیده که توسط شرکت «حامیان شهر شهرداری تهران» استخدام شده اند، وظیفه تذکر لسانی، ممانعت از ورود به واگن های مترو و تحویل بدحجابها یا بى حجاب ها به پلیس را برعهده خواهند داشت.

پله برقی

یک منبع آگاه گفته که شهرداری تهران، به زودی ۴۰۰ نیرو را با عنوان «حجاب بان» در ایستگاههای مترو پایتخت مستقر خواهد کرد. این نیروها که توسط یگان حفاظت شهرداری تهران گزینش شده و کلاسهای آموزشی مربوط به این کار را نیز گذرانده اند، به زودی در ایستگاههای مترو وارد عمل خواهند شد.

این خبر در حالی منتشر شده که طی چند ماه اخیر بارها شاهد حوادث پرشمار در پله برقی ایستگاه های مترو بوده ایم، حوادثی از سقوط افراد تا همین چند روز پیش که دست یک کودک 9 ساله  قطع شد! همزمان بسیاری از پله های برقی ایستگاه های مترو یا پل های عابرپیاده نیز از کار افتاده اند و این مشکلات بسیاری را برای افراد کم توان یا سالمند به وجود آورده است.

متاسفانه طی دو سالی که از روی کار آمدن شهردار فعلی می گذرد و علی رغم وعده های وی مبنی بر تبدیل تهران به شهر نمونه شاهد هیچ اقدام ویژه ای جز نصب بیلبورد و پرچم و غیره نبودیم. چندی پیش زاکانی در جواب سوال یک خبرنگار در حاشیه جلسه دولت درباره خرابی پله برقی های مترو با زبانی تند تلویحا او را به تشویق اذهان عمومی متهم کرد و پس از آن سلسله اتفاقاتی در  مترو همراه با آسیب به برخی شهروندان تهرانی اتفاق افتاد اما با این حال، شاهد هیچ عزمی برای حل مشکل پله برقی ها نبودیم. کاش حداقل جناب شهردار در کنار «حجاب بان» اقدام به استخدام «پله برقی بان» هم کنند بلکه دیگر شاهد خسارت به مردم نباشیم، به نظر می رسد استخدام پله برقی بان بیشتر با شرح وظایف شهرداری هم خوانی داشته باشد تا اقدامات نمایشی که در چارچوب حیطه وظایف این نهاد نیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها