خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۹۵۶
تاریخ خبر:

کیهان خواستار بازداشت دختران بی‌حجاب زیر ۱۸ سال شد!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در مطلبی با عنوان «تلنگری به دست‌اندرکاران لایحه عفاف و حجاب»‌ تلویحا خواستار بازداشت دختران بی‌حجاب زیر ۱۸ سال شد.

کیهان خواستار بازداشت دختران بی‌حجاب زیر ۱۸ سال شد!

کیهان نوشت: رئیس‌ قوه مقننه مورخ ۲۲ مرداد در صحن علنی مجلس گفته بود: در هیچ کجای کار لایحه عفاف و حجاب هیچ فردی و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد و به کلانتری برده نمی‌شود. روزنامه سازندگی- ارگان حزب ‌اشرافی کارگزاران - روز گذشته در مطلبی با ‌اشاره به همین سخنان آقای قالیباف، آن را «اعتراف صریحی» دانست بر اینکه «دغدغه شرع مطرح نیست و سال‌هاست به خاطر یک مسئله سیاسی و سلیقه‌ای برخی شرع را هزینه می‌کنند. چون اگر شرع ملاک باشد، طبق فقه سنتی دختران حدودا در ۹ یا ۱۰ سالگی و طبق رای برخی مجتهدین به‌ویژه فقهای نوگرا و متأخر در ۱۳ و ۱۴ سالگی مکلف می‌شوند. اما طبق این قانون تا ۱۸ سالگی کسی مشمول آن نمی‌شود.»

این روزنامه در ادامه نوشت: گرچه در اینکه مدعیان اصلاحات هر روز به دنبال بهانه‌ای برای فشار بر لایحه عفاف و حجاب هستند، شکی نیست. لکن این سخن نشان می‌دهد کسا چرا که جریان غربگرا اتفاقا در این صورت جسارت بیشتری برای حمله به جریان انقلابی یافته و دغدغه آن را نسبت به اجرای احکام شرع را زیر سؤال می‌برد!
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها