خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۱۷
تاریخ خبر:

هوای تهران همچنان بارانی است

برف و باران تا چهارشنبه در پایتخت ادامه دارد

دیرکل هواشناسی استان تهران: بارش‌ها تا چهارشنبه هفتم دی ماه به طور متناوب میهمان استان تهران خواهد بود.

برف و باران تا چهارشنبه در پایتخت ادامه دارد

بر اساس گزارش نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه در برخی نواحی استان به‌ویژه نیمه شمالی با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
بر اسا س این گزارش در اکثر مناطق استان به‌ویژه ارتفاعات برای امروز شاهد کاهش دمای شبانه خواهیم بود و ماندگاری آن تا پایان هفته مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا ۵ دی نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه ۶دی قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم با احتمال بارش پراکنده در شب با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ثبت ۱۷۸.۳ میلی‌متر بارندگی در تهران طی شبانه‌روز گذشته
همچنین براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته تهران بارش ۱۷۸.۳ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه شمیرانات-اقدسیه به میزان ۱۹.۴ میلی‌متر است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها