خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۹۸
تاریخ خبر:

افزایش کشته‌شدگان کولاک قرن در امریکا

توفان زمستانی کم‌سابقه‌ی کولاک قرن در امریکا ۶۰ کشته داد!

به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز شمار کشته‌های توفان زمستانیِ کم‌سابقه و مرگبار آمریکا که مقامات آن را "کولاک قرن" نامدیده‌اند تاکنون به ۶۰ نفر رسیده است.

توفان زمستانی کم‌سابقه‌ی کولاک قرن در امریکا ۶۰ کشته داد!

امدادگران، اجساد تعدادی از سرنشینان خودروهای محبوس شده در زیر برف و یخ را کشف کرده‌اند و ماموران اورژانس در جستجوی زنده یا مرده سرنشینان و رانندگانند. شبکه خبری "ان‌بی‌سی نیوز" گزارش کرده که شمار کشته‌های این توفان زمستانیِ کم‌سابقه و مرگبار در سراسر آمریکا که مقامات ایالتی آن را "کولاک قرن" نامیده‌اند تاکنون به ۶۰ تن رسیده است.

 مقامات، شرایط فوق را در سرتاسر ایالت نیویورک به ویژه در شهر بوفالو وحشتناک توصیف کرده‌اند و امدادگران، اجساد تعدادی از سرنشینان خودروهای محبوس شده در زیر برف و یخ را کشف کرده‌اند و ماموران اورژانس، "ماشین به ماشین" را در جستجوی زنده یا مرده سرنشینان و رانندگان آنها، می‌گردند.

به گزارش گاردین، توفان زمستانی اخیر در سراسر ایالات متحده ده‌ها کشته در پی داشته و باعث هرج و مرج سفرهای کریسمس شده است.

اعضای گارد ملی و سایر تیم‌های امدادی، صدها نفر را از داخل خودروهای مدفون زیر برف و خانه‌های بدون برق نجات داده‌اند، با این حال مقامات می‌گویند افرادی بیشتری در برف گرفتار شده‌ و احتمالا جان باخته‌اند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها