خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۰۰
تاریخ خبر:

شائبه تقلب در امتحانات نهایی

باز هم سوالات امتحانات نهایی لو رفت!

امسال هم همانند سال‌های گذشته انتشار سوالات امتحان نهایی در فضای مجازی جنجال ایجاد کرده و از آنجایی که تعدادی از دانش‌آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند، شائبه تقلب در امتحانات قوت گرفته است!

باز هم سوالات امتحانات نهایی لو رفت!

سال ۱۴۰۱ نیز همانند سال‌های گذشته انتشار سوالات امتحان نهایی در فضای مجازی جنجال ایجاد کرده و از آنجایی که تعدادی از دانش‌آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند، شائبه تقلب در امتحانات قوت گرفته است! و از آنجایی که نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در کنکور سهم ۴۰ درصدی دارد، لو رفتن سوالات برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

متاسفانه تعداد کانال‌هایی که سؤالات امتحانات و پاسخ‌های آن را منتشر می‌کنند، کم نیست و با توجه به اینکه بردن موبایل به داخل حوزه‌های امتحانات نهایی در حال وقوع است، اگر داوطلبی بتواند به پاسخ‌ها دسترسی پیدا کند حق سایر داوطلبان ضایع خواهد شد.

به همین دلیل علاوه بر برطرف کردن شک و شبهه درباره لو رفتن سوالات و همچنین برخورد جدی با افراد خاطی، مسئولان آموزشی باید دقت بیشتری داشته باشند و نسبت به عدم انتشار سوالات از محل آزمون حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها