خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۴۸۰
تاریخ خبر:

عکس جنجالی از حضور پر تعداد عراقی‌ها در مشهد!

کاربری به نام هونیگ با انتشار این عکس از یکی از مطب‌های پزشکی در مشهد، به حضور پر تعداد عراقی‌ها در این شهر اشاره کرده است.

عکس جنجالی از حضور پر تعداد عراقی‌ها در مشهد!

برترین‌ها: کاربری به نام هونیگ با انتشار این عکس از یکی از مطب‌های پزشکی در مشهد، به حضور پر تعداد عراقی‌ها در این شهر اشاره کرده است:

زائر عراقی

بعدتر آرش هاشمی(روزنامه‌نگار) این متن را در نقد این وضعیت نوشته است:

این موضوع هم ویژگی‌های مثبت داره هم منفی. یکی از نکات منفیش برای مشهدی‌ها اینه که شما تقریبا هیچ پزشک خوبی تو مشهد پیدا نمی‌کنید که زیر ۶ ماه بتونید ازش نوبت بگیرید! برخورد بعضی منشی‌ها هم جوری شده که اولویتشون پاسخگویی به توریست‌هاست.

* کاربری به نام نسرین هم اما بعد تازه‌ای از ماجرا را فاش کرد: این قضیه تو بعضی کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها هم هست حتی مورد بوده خدماتشو به ایرانی‌ها هم با دلار ارائه میداد تابستون، اگرنه که کلا وقت نمیداد ینی شرطش این بود واضح از قبل میگفت.

* و این هم نظر کاربری به نام آرتور: اینکه اسکناس دلار میدن به پزشک، نکته ی مثبتی نیست‌. چون پولی رو عملا وارد چرخه نمیکنن. فقط هتل و ‌‌‌‌‌... که مشهد نیازی به عراقیا نداره‌. هتلاش با ایرانی پر میشه‌. کلا جماعت بی مصرفی هستن. امیدوارم سریعتر توریست سعودی و کویتی و بحرینی بیاد‌.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها