خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۶۶۲
تاریخ خبر:

ماجرای مسمومیت ۶۷ دانش آموز در زنجان چه بود؟

وضعیت عمومی دانش‌آموزانی که در اثر مسمومیت یا اضطراب ناشی از آن به بیمارستان‌های زنجان منتقل شده بودند، مناسب است و از ۶۷ دانش‌آموز بستری، ۶۲ نفر مرخص شده و ۵ نفر نیز پس از چند ساعت مرخص شدند.

ماجرای مسمومیت ۶۷ دانش آموز در زنجان چه بود؟

به گزارش رکنا، حسن اسم‌خانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: روز گذشته طبق گزارشات واصله تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس شهرستان زنجان به علت مسمومیت به بیمارستان موسوی زنجان منتقل شده‌ بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: وضعیت عمومی دانش‌آموزانی که در اثر مسمومیت یا اضطراب ناشی از آن به بیمارستان‌های زنجان منتقل شده بودند، مناسب و از ۶۷ دانش‌آموز بستری، ۶۲ نفر مرخص و ۵ نفر نیز ساعاتی بعد مرخص شدند.

حسن اسم‌خانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: ظهر  روز گذشته در پی مسمومیتی که در هنرستان دخترانه کوثر شهر زنجان اتفاق افتاد، ۳۶ دانش‌آموز به بیمارستان آیت‌الله موسوی، ۲۹ دانش‌آموز به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، یک دانش‌آموز به بیمارستان شهید بهشتی و یک دانش‌آموز به بیمارستان امام حسین(ع) زنجان منتقل شدند که در نهایت مشخص شد مشکل عمده‌ دانش‌آموزان بستری شده در مراکز درمانی، بار روانی و اضطراب ناشی از این حادثه بوده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها