خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۸۲
تاریخ خبر:

آتش‌سوزی در پاساژ علاءالدین تهران + ویدئو

پاساژ علاءالدین تهران دچار حریق شد.علت آتش‌سوزی مشخص نیست اما آتش‌نشانان پس از خاموش کردن حریق، مشغول لکه‌گیری هستند.

آتش‌سوزی در پاساژ علاءالدین تهران + ویدئو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی جزئی در پاساژ علاءالدین خبر داد.

سید جلال ملکی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در ساختمان علاءالدین به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در ساختمان علاءالدین در تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریقی جزئی در قسمت پشت نمای این ساختمان رخ داده و منشأ آن چند کارتن و مقوا بوده است. خوشبختانه سیستم اعلام حریق این ساختمان به‌سرعت عمل کرده و نگهبانان و متصدی اطفای حریق مستقر در این ساختمان برای خاموش کردن آتش اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان نیز عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی را انجام دادند، گفت: دقایقی بعد نیز ماموران آتش‌نشانی به ماموریت خود خاتمه دادند و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه سیستم اعلام حریق این ساختمان به‌درستی عمل کرده و تکنسین آموزش‌دیده آتش‌نشانی که در این پاساژ مستقر بوده نیز وارد عمل شده و از گسترش آن جلوگیری کرده است. این موضوع اهمیت توجه به ایمنی در ساختمان‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به گفته وی، پیش از این نیز سازمان آتش‌نشانی نسبت به برگزاری دوره‌های اطفای حریق برای نگهبانان این مجموعه اقدام کرده بود.

منبع: ايسنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها