خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۳۴
تاریخ خبر:

ذوق‌زدگی مردم اصفهان، برف بازی در زاینده‌رود+ ویدئو

تصاویری متفاوت از زاینده رود بدون آب پس از بارش برف و خوشحالی مردم اصفهان از دیدن برف و برف بازی را ببینید.

ذوق‌زدگی مردم اصفهان، برف بازی در زاینده‌رود+ ویدئو

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از بعدازظهر امروز نواحی جنوبی و غربی استان را فرا می‌گیرد.

اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود فعالیت سامانه بارشی منجر به بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان شد.

وی در مورد میزان بارش برف در سطح استان تا ساعت ۹ صبح امروز(دوشنبه، ۲۰ دی‌ماه)، گفت: در پادنا ۳۳ میلی‌متر، شهرضا ۲۹، مبارکه۱۹.۲، فریدون‌شهر ۱۸، چادگان ۱۷.۱، اسلام‌آباد موگویی ۱۴.۸، زرین‌شهر ۱۴.۶، سمیرم، نجف‌آباد ۱۲.۳، ورزنه ۱۲.۱ میلی‌متر بارش برف داشتند. در شهر اصفهان نیز بر اساس گزارش ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی ۱۸ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه بارش برف تا اواسط وقت امروز ادامه دارد، افزود: شاهد بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در سطح استان هستیم که شدت آن برای نیمه جنوبی استان بیشتر است و منجر به لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود.

وی همچنین از اختلال در سفرهای بین‌شهری، اختلال در محورهای مواصلاتی اصفهان با محورهای مواصلاتی چهارمحال بختیاری، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.   

رفیعی خاطرنشان کرد: از اواسط وقت امروز از فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به‌تدریج تا اواخر وقت امروز استان را ترک می‌کند.

 وی با تأکید بر ضرورت احتیاط در سفرهای برون‌شهری و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله داشتن زنجیر چرخ، به شهروندان توصیه کرد که از انجام هرگونه فعالیت کوه‌نوردی و کوچ عشایر خودداری کنند و دستگاه‌های امدادی نیز آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.  

رفیعی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه در اواخر وقت امروز و اواسط روز چهارشنبه، شاهد مه آلودگی در بیشتر مناطق استان هستیم و در روز پنج‌شنبه و طی روز جمعه نیز شاهد پدیده افت دما خواهیم بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها