خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۹۴
تاریخ خبر:

پسر ۷ ساله قربانی حسادت نامادری سنگدل شد

این زن گفت: بعد از ازدواج با شوهرم او بیشتر به پسرش توجه می‌کرد و همین موضوع باعث شد تصمیم بگیرم این کودک را بکشم.

پسر ۷ ساله قربانی حسادت نامادری سنگدل شد

زنی که در جنایتی هولناک فرزندخوانده ۷ ساله‌اش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی جزییات این قتل را شرح داد.

ماموران پلیس بندرعباس بعد از مرگ مشکوک پسر۷ ساله به محل حادثه رفتند و نامادری این کودک و چند نفر از همسایه‌ها توضیح دادند این کودک به علت گیر کردن در آسانسور مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

بررسی‌های پلیسی مشخص کرد این کودک همراه نامادری و پدرش در طبقه پنجم ساختمان زندگی می‌‌کردند و ساعت ۷:۳۰ صبح روز حادثه پسربچه به مدرسه رفت و ساعت ۱۲:۴۰ بازگشت اما ۱۰ دقیقه بعد جسد بی‌جان او توسط یکی از همسایگان در آسانسور طبقه همکف مشاهده شد.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی، کارشناس فنی آسانسور و پزشک قانونی به بررسی این حادثه پرداختند و در نهایت با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده از جمله وجود لکه‌های خون در کابین آسانسور و اطراف در ورودی آپارتمان محل سکونت متوفی این فرضیه پررنگ شد که پسربچه به قتل رسیده است. این‌گونه بود که نامادری او تحت بازجویی قرار گرفت و بعد از تناقض‌گویی‌های اولیه در نهایت به قتل اعتراف کرد.

این زن گفت: بعد از ازدواج با شوهرم او بیشتر به پسرش توجه می‌کرد و همین موضوع باعث شد تصمیم بگیرم این کودک را بکشم. به همین دلیل روز حادثه یک میله برداشتم و بعد از آن که فرزندخوانده‌ام با آسانسور به طبقه پنجم آمد و آسانسور ایستاد، حدود ۸ ضربه به سرش زدم و بعد آسانسور را راهی طبقه همکف کردم.

متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 
  • گلم ، ندارم ، ندارم ، ندارم

    سلام ، گاهی با تصمیم های نادرست در جامعه وخانواده باعث بوجود آمدن حوادث ای ن چنینی بو جود می آید که در مورد تصمیم ه ای خود در مورد جامعه وخانواده باید همه ج وانب آن را بررسی کرد وسپس تصمیم گرفت وان جام داد ؟!

  • ناشناس

    واقعا جای تأسف داره این زن بیمار روانی بوده نفهم آخه روز اول کور بودی خواسی ازدواج نکنی تو ک شخصیت خودت رو کامل میشناختی حسادت ک تو کل وجودت ریشه داشت ودیده بودی چرا قبول کردی ازدواج کنی و شرایط اون پدر بخت برگشته ... ؟ متاسفم واقعا. و چ قدر غم انگیزهست ... بمیرم واسه طفل معصوم بیگناه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها