خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۱۱
تاریخ خبر:

به این عکس نگاه کنید و سارق را شناسایی کنید!

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان مسلح از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

به این عکس نگاه کنید و سارق را شناسایی کنید!

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان کرد: به دنبال دستگیری اعضای باند سارقان مسلحانه در سطح استان، با دستور بازپرس شعبه ۲۳ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهر کرج، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز هم در خصوص فعالیت و دستگیری این باند گفت: درپی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلا های خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت با مدیریت رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیگیری شد و با تلاش شبانه روزی ۱۰ عضو این باند حرفه ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: اعضای این باند قبل از خروج از کشور سریعا توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر و تاکنون به بیش چهار فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات درخصوص سرقت مشابه درتهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو قبضه سلاح جنگی ، چندین گوشی تلفن سرقتی ، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می رسد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: شهروندان برای استفاده از نگهبان از شرکت های معتبر و از نیروهای مطمئن استفاده کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها