خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۱۸
تاریخ خبر:

ادارات شهرستان‌های استان تهران فردا تعطیل شد

همه ادارات شهرستان‌های استان تهران به جز ادارات خدمات رسان، فردا پنجشنبه ۲۲ دی ماه به علت برودت هوا تعطیل است.

ادارات شهرستان‌های استان تهران فردا تعطیل شد

همه ادارات شهرستان های استان تهران به جز شهر تهران در روز پنج شنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شدند.
علیرضا فخاری استاندار تهران ضمن تایید این خبر اظهار کرد: سیستم های گرمایشی ادارات تا روز شنبه باید خاموش باشند.

ادارات پیشوا تعطیل شد

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا با اشاره به تعطیلی ادارات این شهرستان در روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس ابلاغ استانداری تهران و در جهت مدیریت مصرف حامل های انرژی فردا تمامی ادارات دولتی شهرستان پیشوا تعطیل خواهد بود. 

وی ادامه داد: تمامی ادارات دولتی نیز فردا بایستی تمامی وسایل و ملزومات مصرف کننده انرژی به خصوص وسایل گرمایشی را خاموش نمایند تا با افت فشار برای شهروندان مواجه نشویم. 

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: این تعطیلی شامل ادارات خدمات رسان نمی شود و این ارگان ها باز خواهد بود.

ادارات دماوند فردا تعطیل شد

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر برودت هوا در روزهای آتی و با توجه به مصوبه هیئت وزیران به منظور جلوگیری از افت فشار و صرفه‌جویی در مصرف گاز کلیه ادارات دولتی شهرستان دماوند در روز پنجشنبه مورخ ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و دارای شیفت کاری تعطیل است.

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط همه شهروندان شهرستان دماوند تصریح کرد: کلیه مسئولان و کارکنان اداری در ایام فعالیت کاری ادارات باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اقدام نماید.

گفتنی است؛ پیرو دستور فرماندار شهرستان دماوند کلیه ادارات خدمات رسان طی ۷۲ ساعت آینده در حال آماده باش کامل خواهند بود.

تعطیلی ادارات پردیس

ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: همه ادارات شهرستان پردیس بجز ادارات خدمات رسان، فردا پنجشنبه ۲۲ دی ماه در این شهرستان تعطیل است. 

وی گفت: به علت بارش برف و برودت هوا و برای مدیریت مصرف گاز تصمیم به تعطیلی ادارات گرفته شد و کلیه ادارات موظف هستند وسایل گرمایشی خود را تا شنبه خاموش کنند.

کلیه ادارات ورامین در روز پنجشنبه  ۲۲دی ماه تعطیل شد

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در خصوص تعطیلی ادارات این شهرستان اظهار کرد: با توجه به  سرمای هوا و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی از تعطیلی تمام ادارات دولتی در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت در مصرف انرژی تعطیل هستند.

وی گفت: این تصمیم به دلیل مدیریت در مصرف انرژی انجام شده و ادارات جهت صرفه جویی تعطیل می باشد و دستگاه های دولتی موظفند تمامی دستگاه های گرمایشی را برای صرفه جویی در مصرف گاز خاموش نمایند.

منبع: فارس
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها