خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۷۰
تاریخ خبر:

انسیه خزعلی خبر داد:

طرح دولت برای اختصاص یارانه به چادر!

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده: دولت طرحی در دست دارد که بر مبنای آن، چادر به عنوان کالای فرهنگی شناخته شود و یارانه به آن تعلق گیرد.

طرح دولت برای اختصاص یارانه به چادر!

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: موضوع سبک زندگی ایرانی – اسلامی، هم در آموزش و پرورش و هم در طرح خانواده و جوانی جمعیت مطرح است اما به دلیل اهمیت آن نیازمند بررسی‌های بسیار در این حوزه است.

شرایط صندوق‌های بازنشستگی، چالش پیش‌ِ روی بازنشستگی زودتر از موعد است که خزعلی به آن اشاره کرد و یادآور شد که در بررسی بودجه هم به این مهم تأکید شده ولی در عمل به دلیل شرایط ویژه بودجه و صندوق‌ها، چندان تمایلی به بازنشستگی پیش از موعد وجود ندارد.

پوشش مناسب: موضوع لباس و پوشش مناسب طبق گفته عضو کابینه رئیسی، هم در شوراهای فرهنگی و هم در دولت مورد توجه بوده و طرحی در دست است که چادر به‌عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد تا پوشش مناسب با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده شود.

خزعلی خاطرنشان کرد که پشتیبانی از تولیدی‌های استاندارد در زمینه حجاب هم تا حد زیادی انجام شده و ابراز میدواری کرد اثرات آن را به زودی در بازار ببینیم.

 

او البته بر این نکته هم تأکید کرد که باید از یک‌سو نسبت به نسل جوان کار فرهنگی انجام داد و از سوی دیگر بر مسأله تولید نظارت کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از زنان هم خواست که در محیط خانواده و محیط‌های آموزشی تلاش کنند تا پوشش‌های هنجاری و استاندار سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مورد توجه و ترغیب قرار دهند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها