خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۹۴۱
تاریخ خبر:

هشدار قرمز هواشناسی برای لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد؛ احتمال سیل در جاده چالوس

هواشناسی برای ۷ استان هشدار قرمز و نارنجی صادر کرد.

هشدار قرمز هواشناسی برای لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد؛ احتمال سیل در جاده چالوس

به گزارش ایرنا، صادق ضیائیان درباره اعلام هشدار قرمز به ۳ استان کشور گفت: بارش‌ها طی امشب و فردا برای شرق و جنوب استان‌ لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خیلی شدید است تاجایی که احتمال بروز خسارت و روان شدن آب و سیلاب پیش‌بینی شده است.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور اظهار داشت: از مسافرین نوروزی تقاضا داریم که در برنامه ریزی سفر، امشب و فردا ترددی نداشته باشند و از حاشیه و بستر رودخانه‌ها نیز فاصله بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم بارش‌ها از نیمه شب امشب و تا فردا بعدازظهر است. اضافه کرد: به‌ویژه برای استان‌هایی مانند فارس که به دلیل بارش‌های زیاد هشدار نارنجی صادر کرده‌ایم، شب و روز پرمخاطره ای درخصوص ایجاد سیلاب و روان‌آب‌ پیش بینی شده است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور درباره تهران و البرز گفت: برای شمال استان تهران و البرز به ویژه محورهای مواصلاتی بین این استان‌ها با استان مازندران یعنی جاده چالوس می‌تواند خیلی پرخطر باشد زیرا بارش برف را در برخی محورها داریم و بارش سنگینی را در ارتفاعات شمالی تهران و البرز خواهیم داشت.

وی افزود: علاوه بر هشدار قرمز برای ۳ استان مذکور، احتمال مخاطره در شمال استان تهران، فارس و ایلام نیز وجود دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها