خبرهای داغ
کدخبر: ۲۳۳۹
تاریخ خبر:

توقیف بسته‌های ادویه در پوشش مواد مخدر!

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از شش کیلوگرم مخدر شیشه از سوی ماموران پلیس راه آهن جنوب شرق کشور خبرداد.

توقیف بسته‌های ادویه در پوشش مواد مخدر!

سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس راه آهن جنوب شرق کشور در حین انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل و بازدید مرسوله‌های پستی به دو عدد کارتن حاوی شش بسته ادویه محلی مشکوک شده و نسبت به بررسی بیشتر آن اقدام کردند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که قرار بود این کارتن‌ها توسط فردی ناشناس و در قالب مرسوله پستی از باجه مرکزی زاهدان به شهرستان تهران ارسال شود. به همین دلیل نیز متصدی باجه پست از وی درخواست مدارک شناسایی معتبر کرد اما این فرد پس از رها کردن بسته از محل متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی ادویه محلی بود، گفت: اما در بررسی بیشتر به وسیله کیت‌های تشخیص سریع، مشخص شد که مقدار شش کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع  شیشه که با ادویه محلی مخلوط شده بود در این بسته‌ها قرار دارد. 

بر اساس اعلام سایت پلیس، بنی اسدی فر در پایان با تأکید بر اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و برابر دستور مرجع قضائی مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مخدر شهرستان زاهدان شد، گفت: شناسایی و دستگیری فرد ارسال کننده مرسوله پستی در دستور کار ماموران پلیس راه آهن قرار دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها