خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۳۰
تاریخ خبر:

زندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئو

یکی از ساکنان شهر یاکوتسک در روسیه که دمای آن به منفی ۵۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته می گوید: در اینجا باید مثل کلم چند لایه لباس پوشید.

زندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئو

دمای هوا این هفته در یاکوتسک در جریان یک سرمای غیرعادی طولانی در این شهر سیبری که به عنوان سردترین شهر روی زمین شناخته می‌شود، به منفی ۵۰ درجه سانتیگراد (۵۸- فارنهایت) کاهش یافته است.

به گزارش فرارو، ساکنان این شهر که در ۵۰۰۰ کیلومتری شرق مسکو در یخبندان دائمی خاور دور روسیه واقع شده است، اغلب می‌بینند که دماسنج به طور مرتب به زیر منفی ۴۰ درجه می‌رسد.

آناستازیا گروزدوا یکی از ساکنان یاکوتسک با دو جفت دستکش و چند کلاه و لباس حضور یافته می‌گوید: شما نمی‌توانید با آن مبارزه کنید. باید یا مطابق با سرمای هوا لباس بپوشید یا رنج ببرید.

یکی دیگر از ساکنان به نام نورگوسون استاروستینا که ماهی‌های منجمد بدون نیاز به یخچال یا فریزر در بازار می‌فروشد، گفت که هیچ راز خاصی برای مقابله با سرما وجود ندارد. فقط گرم لباس بپوش. چند لایه لباس بپوش، مانند یک کلم!

زندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئوزندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئوزندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئوزندگی در سردترین شهر جهان چگونه است؟ + ویدئو

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها