خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۲۲
تاریخ خبر:

جاده‌های چالوس، هزار و ۱۳ محور دیگر مسدود شد

پانزده محور مواصلاتی از جمله جاده‌های چالوس و هزار بسته شد.

جاده‌های چالوس، هزار و ۱۳ محور دیگر مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌سرتاسر محور چالوس در هر دو مسیر به دلیل عملیات عمرانی ناشی از ریزش کوه در مقاطعی از مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است. در همین راستا آزادراه تهران- شمال نیز مسدود بود و ترددی در آن انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: محور هراز نیز به دلیل انجام عملیات عمرانی تا روز شنبه مسدود است و در ترددی در آن انجام نخواهد شد.

شیرانی درباره دیگر محورهای مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محورهای غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها