خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۸۰
تاریخ خبر:

پلمپ ۲۸ شهربازی در تهران

اداره کل استاندارد تهران با اعلام اینکه ۴۲۰۰ مورد بازرسی از امکان تفریحی تهران انجام شده است و ۲۸ شهربازی و ۲۳۶ تجهیزات بازی غیراستاندارد پلمپ شدند.

پلمپ ۲۸ شهربازی در تهران

اداره کل استاندارد ایران اعلام کرد با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و فصل بهار و استقبالی که از شهربازی‌ها در این ایام می‌شود و با توجه به لزوم استاندارد سازی تجهیزات تفریحی تهران، طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی استان تهران، با انجام بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی در سطح استان، ادامه دارد.

بازرسان استاندارد از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهر بازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد را به‌دلیل نداشتن مجوز، پلمب کردند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز تفریحی، کلیه مالکان و بهره‌برداران مراکز تفریحی و شهر بازی‌ها، باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی، استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره‌کل، تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.

گفتنی است، کارشناسان این اداره‌کل در بازدیدهای خود در صورت مشاهده هرگونه تجهیز تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری معتبر، اقدام به پلمب تجهیز خواهند نمود و در صورت عدم اقدام به استانداردسازی تجهیز از سوی بهره‌بردار در مهلت اعطایی، پرونده جهت طی تشریفات قانونی به محاکم قضایی استان تهران منعکس و علیه بهره‌برداران خاطی، اعلام جرم خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها