خبرهای داغ
کدخبر: ۳۵۹۳
تاریخ خبر:

قتل هولناک برادر با چاقو در شرق تهران

مرد جوان در جریان یک درگیری برادر خود را با ضربه چاقو به قتل رساند.

قتل هولناک برادر با چاقو در شرق تهران

بامداد امروز شنبه پانزدهم بهمن ماه، پرسنل انتظامی یک بیمارستان در شرق تهران در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای جنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق راهی محل مورد نظر شدند و در سردخانه این بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پا هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

بررسی‌های بیشتر حکایت از آن داشت، مرد جوان در خانه‌اش توسط برادر خود به دلایل نامعلومی هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به این بیمارستان علی‌رغم اقدامات درمانی فوت کرده و قاتل پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.

تحقیقات تیم جنایی ادامه داشت تا اینکه مرد جنایتکار در شرق تهران توسط ماموران کلانتری مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

بدین ترتیب متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: برادرم را من با ضربه چاقو زدم اما قصد به قتل رساندن او را نداشتم؛ با برادرم اختلاف مالی داشتیم و سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم که در جریان این نزاع یک ضربه چاقو به پای برادرم زدم و فرار کردم.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

copied
ارسال نظر
 
  • یک زن مسلمان

    مهریه زنش رو به اولیای دم داده؟ البته چو ن خودش کشته از این مهریه به خودش ارث نمی رسه فقط به پدر و مادرش و اگه بچه داره به پدربزرگ پدری بچش باید پرداخت کنه. اگه م هریه رو نداده باشه و سکه های مهریه هم با لا باشه، مهریش رو با بقیه مابه التفاوت ب اقیمانده نصف دیه قصاص مرد تهاتر کنند چون با این ایده ای که داره یک دختر دیگه رو هم بیاد بیرون ممکنه همین کار رو سرش پیاد ه کنه. البته اگه جنون داشته باشه تا بهبو دی باید مهمان دارالمجانین باشه بعد قصاص بشه و اگه به خاطر زن بودن، خلاف قوانین اسلامی رفتار بشه، کم کم نشانه های برده د اری و بهره کشی از زنان در جامعه اسلامی د ر حال ظهور هست. البته خودم بخشایش رو افض ل تر میدونم ولی اثرات تخریبگر بی تفاوتی به زنان در جامعه نتیجه معکوس برای دین و مذهبمون به وجود میاره و دیگه زنان خودش ون رو در پناه اسلام نمیبینند و وارد فرقه های بی هویت ازدواج سفید قرار میدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها