خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۸۱
تاریخ خبر:

صحبت‌های عجیب یک بازیگر جنسی (پورن) بعد از کناره‌گیری + ویدئو

اخیرا فیلمی از یک بازیگر جنسی در فضای مجازی منتشر شد که دلیل کناره گیری او را از این کار نشان می دهد. او در بخشی از صحبت هایش می گوید: من شبیه به کارگر جنسی شده بودم و بازیگری در این زمینه بسیار برایم عذاب آور بود. گاهی احساس تجاوز را داشتم و دیگر نمیتوانستم تحمل کنم.

صحبت‌های عجیب یک بازیگر جنسی (پورن) بعد از کناره‌گیری + ویدئو

اخیرا فیلمی از یک بازیگر جنسی در فضای مجازی منتشر شد که دلیل کناره گیری او را از این کار نشان می دهد. او در بخشی از صحبت هایش می گوید: من شبیه به کارگر جنسی شده بودم و بازیگری در این زمینه بسیار برایم عذاب آور بود. گاهی احساس تجاوز را داشتم و دیگر نمیتوانستم تحمل کنم.

او در بخشی از این مصاحبه می گوید که پیش روانپزشک رفته و معضلات خود را با او درمیان گذشته است اما هیچ دکتری نتوانست به او کمک کند؛ او گاهی مجبور بود که ادرار انسان را بخورد و این بخشی از موضوعاتی بود که مجبور به تحملش بود.
 

 

copied
ارسال نظر
 
  • آرش

    درآمد و معروفیت کاذب باعث شده که وجدان خفته اش بیدار بشه !!! خداوند توبه کنندگان را می‌پذیرد.ولی گفتن این صحبت ها هم شجاعت میخواهد

  • محمدعلی

    چرا باید این کار کثیف روانجام بدی بعد بیای گریه کنی بعد بگی پشیمونم هم باعث گناه شدی ودیگران روهم آلودو گناه کردین مرگ بر یه همچین آزادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها