خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۲۴
تاریخ خبر:

ویدئوی جالب کشف مواد مخدر با استفاده از سنجاب

جدیدترین اعضای بالقوه یک جوخه پلیس مبارزه با مواد مخدر، محتاط، سریع و چابک هستند. آن‌ها افسران نخبه مبارزه مواد مخدر نیستند، سنجاب هستند!

ویدئوی جالب کشف مواد مخدر با استفاده از سنجاب

پلیس شهر چونگ‌کینگ چین به تازگی شش سنجاب قرمز اوراسیا را برای کشف مواد مخدر آموزش داده است تا به جای سگ‌ها مواد مخدر را بو بکشند و پیدا کنند.

پلیس چونگ‌کینگ اعلام کرد که سنجاب‌ها حس بویایی نسبتاً تیز دارند. آن‌ها کوچکتر و چابکتر از سگ‌های مواد مخدر هستند و آن‌ها را برای جستجو در محیط‌های پیچیده مانند انبار‌های تدارکات، بسته‌های پستی و مکان‌های مرتفع مناسب‌تر می‌کند.

جدیدترین اعضای بالقوه یک جوخه پلیس مبارزه با مواد مخدر، محتاط، سریع و چابک هستند. هنگامی که آن‌ها به طور کامل آموزش دیدند، می‌توانند مواد مخدری را که ممکن است در نقاط مختلف جاسازی شده باشد را کشف کنند.

این‌ها افسران نخبه مبارزه مواد مخدر نیستند. آن‌ها سنجاب هستند!

یین جین، یک نگهدارنده سگ پلیس در چونگ کینگ چین، که برای آموزش گروه مبارزه با مواد مخدر سنجاب‌ها گماشته شده است، به رسانه‌های دولتی گفت که سنجاب‌ها تا کنون کار عالی در تمرینات کشف مواد مخدر انجام داده‌اند.

وی گفت که با این حال، احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا سنجاب‌ها در مکان‌های واقعی برای کشف مواد مخدر مستقر شوند.

یین گفت: این سنجاب‌ها حس بویایی نسبتاً قوی دارند و در تشخیص مواد مخدر خوب هستند، زیرا آن‌ها توانایی عبور از گوشه‌ها و سوراخ‌ها در فضا‌های فشرده و بوییدن مواد مخدر پنهان شده در بسته‌های بسته بندی شده را دارند.

به گفته مقامات چین، در سال گذشته موارد زیادی از ارسال مواد مخدر از طریق پست به عنوان چای یا سایر محصولات گزارش شده است.

پلیس قصد دارد قبل از اینکه سنجاب‌ها را در مکان‌های موردنظر مستقر کند، تمرینات بیشتری در دنیای واقعی انجام دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها