خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۵۵
تاریخ خبر:

سریال مسمومیت‌ها ادامه دارد؛ ۳۵ دانش‌آموز دختر در پردیس مسموم شدند

ماجرای خطرناک مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس ادامه دارد و امروز، ۳۵ دانش‌آموز دختر در مدرسه خیام در پردیس مسموم شدند.

سریال مسمومیت‌ها ادامه دارد؛ ۳۵ دانش‌آموز دختر در پردیس مسموم شدند

 امروز ظهر تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز ۱۱ پردیس دچار مسمومیت شدند.

تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نبوده و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.

رضا کریمی صالح معاون فرماندار پردیس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه دخترانه در فاز ۱۱ پردیس اظهار داشت: در پی اعلام وقوع مسمومیت خفیف در مدرسه خیام در فاز ۱۱ پردیس بلافاصله عوامل امدادی و اورژانس در محل حضور یافتند و دانش‌آموزان دچار مسمومیت خفیف را به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در زمان حاضر در بازدید از مدرسه و دانش‌آموزان مشخص شد که ۳۷ دانش‌آموز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه حال عمومی همگی مساعد گزارش شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پردیس در ادامه گفت: با حضور فرماندار پردیس در محل و دستور ویژه تشکیل کارگروه بررسی موضوع از عوامل شبکه بهداشت، اورژانس و فرماندهی انتظامی از محل حادثه و برخی دانش‌آموزان نمونه‌برداری صورت گرفته و برای آزمایشگاه‌های تخصصی ارسال شده است.

وی ابراز داشت: به‌محض اطلاع از علت وقوع حادثه حتماً موضوع از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی اعلام خواهد شد.

معاون فرماندار پردیس در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه که توسط عوامل انتظامی انجام شده است به برخی نکات مشکوک شدند که پس از پیگیری و حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

سعید آسیایی رئیس شبکه بهداشت شهرستان پردیس ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در پردیس اظهار داشت: پیش از ظهر امروز موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با علائم تنفسی به شبکه بهداشت شهرستان اعلام شد.

وی افزود: تیم‌های شبکه بهداشت بلافاصله در مدرسه و محیط پیرامونی و در ادامه آن بیمارستان الغدیر حاضر و مستقر شدند و هشدار موقعیت بحرانی صادر شد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پردیس در ادامه گفت: مراجعات دانش‌آموزان دارای علائم و مشکل تنفسی به بیمارستان و سایر مراکز درمانی کنترل شد و هشدار آماده‌باش صادر شد.

آسیایی تصریح کرد: در زمان حاضر شرایط متعادل شده و مسمومیت برای هیچ یک از دانش‌آموزان آسیب خاصی را در پی نداشته است و حال تمامی مصدومان به بیمارستان منتقل‌شده خوب است.

رئیس شبکه بهداشت پردیس در پایان خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس و هلال احمر به‌موقع در محل حاضر شدند و اقدام به امدادرسانی کردند.

منبع: تسنیم
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها