خبرهای داغ
کدخبر: ۴۷۳۰
تاریخ خبر:

تازه‌ترین اخبار از مسمومیت دانش‌آموزان

با احتمال تکرار حوادث هفته گذشته، برخی از مدارس دخترانه تهران، اقدامات حفاظتی و امنیتی را در دستور کارشان قرار داده‌اند. استفاده از ماسک، بستن پنجره‌ها و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مدرسه ازجمله این اقدامات است.

تازه‌ترین اخبار از مسمومیت دانش‌آموزان

روزنامه هم‌میهن نوشت: آنها می‌گویند، عامل مسمومیت احتمالا گازهای ترکیبی بوده است. هم چنین خبر رسیده که از هفته گذشته تیم ویژه‌ای از متخصصان سم‌شناس، پزشکی قانونی، نورولوژیست و شیمیست به دستور وزارت کشور، تشکیل شده، بررسی‌ آغاز و نتیجه به زودی اعلام می‌شود. در کنار همه اینها و با احتمال تکرار حوادث هفته گذشته، برخی از مدارس دخترانه تهران، اقدامات حفاظتی و امنیتی را در دستور کارشان قرار داده‌اند. استفاده از ماسک، بستن پنجره‌ها و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مدرسه ازجمله این اقدامات است.

در وضعیتی که منشأ این مسمومیت‌ها برای همه مبهم است، یک پزشک که نخواست نامش در گزارش بیاید، می‌گوید که بنا به دستور وزارت کشور و وزارت بهداشت تیمی ۶ نفره از متخصصان سم‌شناس، پزشکی قانونی، پزشک عمومی، نورولوژیست و شیمیست، در هفته گذشته تشکیل شده و بررسی‌های‌شان را با نمونه‌گیری از مسموم‌شده‌ها، آغاز کرده‌اند. او می‌گوید که این تیم، نمونه‌گیری‌ها را انجام داده و معاینات بعدی هم ادامه دارد.

مداح‌فیاض، پزشک اورژانس بیمارستان فیاض‌بخش است و روز چهارشنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان مسموم را تحت درمان قرار داده. او می‌گوید، اغلب این دانش‌آموزان با استرس و علائم مسمومیت منتقل شده بودند اما نشانه خاص و ویژه‌ای جز مرتبط با مسمومیت در آنها دیده نشد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها