خبرهای داغ
کدخبر: ۴۷۷۵
تاریخ خبر:

ادامه موج گسترده مسمومیت دانش‌آموزان؛ دانش‌آموزان زنجانی هم مسموم شدند

پس از مسمومیت دانش‌آموزان در همدان، آذربایجان غربی، کرج و فارس، امروز دختران دانش‌آموزان در زنجان هم دچار مسمومیت شدند.

ادامه موج گسترده مسمومیت دانش‌آموزان؛ دانش‌آموزان زنجانی هم مسموم شدند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش ۲۹ دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

حسن بختیاری در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان زنحانی، اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ولی‌عصر زنجان، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فورا به محل اعزام و اقدامات اولیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که بر اثر مسمومیت نیاز به بستری شدن داشتند، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند، افزود: اکنون حدود ۲۹ نفر از دانش‌آموز به بیمارستان انتقال پیدا کردند و با توجه به علائم، درمان‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه مورد حادی در بین دانش‌آموزان مسموم شده در زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان وضعیت بهتری دارند و به بخش‌های دیگر منتقل شدند و سایر دانش‌آموزان مسموم شده نیز طبقه‌بندی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه ولی‌عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.

از صبح امروز دانش‌آموزان در استان‌های البرز، همدان، آذربایجان غربی و فارس دچار مسمومیت شده بودند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها