خبرهای داغ
کدخبر: ۵۷۸۳
تاریخ خبر:

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز:

مرد زن زیباتر که ببیند حتما دلش را می‌برد و خانواده از هم می‌پاشد

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز: زن مسلمان باید خود را طلایی بداند. طلا و نقره را دم دست می گذارند یا در ویترین می گذارند؟ دختر ایرانی بداند این حجاب برای سلامت و امنیت خودش است.

مرد زن زیباتر که ببیند حتما دلش را می‌برد و خانواده از هم می‌پاشد

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز: زن مسلمان باید خود را طلایی بداند. طلا و نقره را دم دست می‌گذارند یا در ویترین می‌گذارند؟ دختر ایرانی بداند این حجاب برای سلامت و امنیت خودش است.

 باید از این دخترها پرسید هدف شما چیست؟ آیا می‌خواهی مردم تو را ببینند و متلک بگویند یا دنبال کار و دانشگاه و خریدی؟ این دختر خودش باید قبول کند که حجاب برای او مصونیت است.

از این به بعد، طلاق زیاد و ازدواج کم می‌شود، وقتی مردی این‌ها را نگاه می‌کند و از خانم او خوشگل‌تر است، حتما دلش را می‌برد و خانواده از هم می‌پاشد.

copied
ارسال نظر
 
  • پانی

    حجاب باید درونی باشه نه ظاهری

  • ناشناس

    حجاب باید رعایت شود چه درونی چه بیرونی چ ون امنیت واسایش می اورد

  • ناشناس

    خاک بر سر مردی که با دیدن چند تار مو حال به حال بشه .ذات باید نجیب باشه.جمع کنی د بسات اختلاف بی ارزشو .بد بخت مردم که همیشه عادت دارن سروته بیوفتن .

  • ناشناس

    خب به آقایون چرا تذکر نمیدن و تربیت ذینی شان نمی‌کنند که دچار وسوسه شیطانی نشوند و چشمهایشان را از حرام برگردانند یعنی تااین حد مردان سست هستند؟

  • عفت السادات

    مسلما خانمهایی که حجاب ندارند از خانمهای محجبه زیباتر و خوشتیپتر میشن و این زنگ خطری است برای پدیده شوم شوهر دزدی در جام عه خواهش میکنم به خاطر ما خانمهای محجبه و تحریک نشدن شوهرامون با بی‌حجابی مبارزه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها